Gdy z oczu łzy się poleją, bo czasem w sercu łamie się życie, a jednak usta się uśmiechają.
GODNOŚĆ: Sinner Elayna Whitewood, ale mówią jej Sin lub Elay. Nazywają ją też Muerte.RODZINA: Nie mówimy o niej... Z resztą, nawet, gdyby podała nazwiska, to by i tak nikt nie znał osób sprzed tysiąca lat. Ale jak się już upieracie... Nie zna ich.
PRZYNALEŻNOŚĆ: Traveles in Cleft of Dimenstions
PŁEĆ: Kobieta/Wadera
ORIENTACJA: Hetero, co więcej dodać
WIEK: Ogólnie to patrząc na to, ile tysięcy lat przeleciała, to powinna mieć z 1023, ale wiekowo ma 24.
RASA: Wilkołak
SYMPATIA: Nie wierzy w to. Jeden partner jej zginął, drugi okazał się być mordercą. Nie wierzy w to, żeby ktokolwiek był na tym świecie, kto by umiał ją uszanować i zaakceptować.
STANOWISKO: Jest nożownikiem.
CHARAKTER: Sin nie jest typem człowieka, którego łatwo określić tylko jednym słowem. Jest lekka, groźna, stanowcza... Po co mam wam uszczuplać jej charakter. Wystarczy tylko, że zrozumiecie jedną w niej rzecz, a po prostu będziecie wiedzieli, co zrobić, żeby was nie zabiła.
Zacznijmy od tego, że Sin jest cicha. Ciężko jej wydać jakikolwiek dźwięk. Odzywa się tylko wtedy, kiedy uzna to za słuszne. Ciężko jej czasem trzymać język za zębami w stresujących chwilach, ale daje radę, do czasu. Dziewczyna ma w sobie sporo energii, którą rzadko, naprawdę rzadko wyładowuje na kimkolwiek. Umie być w duszy załamana, smutna lub wściekła, ale jej twarz tego nie pokaże, póki nie trafisz w jej słaby punkt. Czasem ludzie uważają, że jest martwa w środku przez to, że nawet na widok flaków, nie wykazuje żadnych emocji. Można ją nazwać nieśmiałą. Nie lubi stawać pomiędzy wyborem, który może zauważyć na czyimś życiu. Zawsze stara się znaleźć złoty środek, chyba, że zostanie zmuszona do wyboru. Mało mówi, dużo słucha. Umie zadać jedno pytanie tak, żeby ktoś się jej wygadał. Ma dobrą pamięć, ale też jest chowaczem sekretów, więc nic z niej nie wyjdzie, jeśli chodzi o sekrety każdej wagi. Czasem możecie u niej zobaczyć strach, ale naprawdę rzadko. Jej życie opiera się na cieniu. Nigdy nie wychodzi na światło dzienne, działa, robi i rozmawia czasem nawet w cieniu. Przez taki tryb życia, dowiedziała się, a także nauczyła, wiele. Ciężko jest u niej ze szczerością na jej temat. Jak będziecie chcieli się od niej dowiedzieć, czegoś o niej, nie odpowie wam i perfekcyjnie będzie próbowała unikać tematu. Nie lubi o sobie mówić i tyle. Jest strasznie nie ufna, wobec nowo poznanych ludzi. Jeśli nie jesteś królem, władcą, którym okazuje szacunek, będzie dla ciebie bez uczuciowa. Będzie na ciebie patrzeć z pogardą, lecz będzie milczeć. Jej wzrok wyraża więcej niż słowa. Po jej wyrazie oczu można rozpoznać praktycznie wszystko o niej. Jak już pewnie zauważyliście, jest bardzo tajemnicza. Nigdy nie powiedziała nikomu o swoich bólach, historii, czy nawet o tym, gdzie się uczyła, zanim trafiła tutaj. Łatwiej jej słuchać ludzi, niż żeby mówić coś o sobie. Przedstawi się, ukłoni, powie o umiejętnościach i NIC więcej. Jedynie, komu by powiedziała cokolwiek o sobie, to naprawdę komuś jej bliskiemu, typu przyjaciel. A przyjaciół ona nie ma, więc o czym my mówimy. Muerta jednak mimo wszystko, jest odważną osobą. Jak będzie trzeba, skoczy w ogień za swoimi dowódcami. Nie zna zdania "moje życie jest ważniejsze od czyjegokolwiek innego". Jest odważna i oddana dla władców. Nie pozwoli, by ktoś zginął z jej powodu. Ciężko jej zaakceptować to, że ktoś zginął na jej misji. Zamknie się na parę dni, albo ucieknie na kilka dni i wróci, kiedy pozbiera myśli. Nigdy nie pokazuje swoich emocji na świetle dziennym. Zawsze je ukrywa, żeby nikt nie uznał jej za słabej. Mimo wszystko, jest godna zaufania. Pójdzie za przyjacielem, gdy ten będzie chciał poświęcić wszystko dla dobra swojej własnej sprawy. Nie myśli o sobie, prawie nigdy to robi. Nie zastanawia się nad przeszłością, myśli tylko o innych. Jedna z piękniejszych jej wad. W głębi duszy siedzi dziewczyna, która jest zagubiona we własnych myślach, trzyma się surowo swoich zasad i ma za zadanie zrobić wszystko, by inni czuli się lepiej od niej. Uczucia? Jasne, że ma, ale ich nigdy nie pokazuje nikomu, jak już zapewne doczytaliście. Ciężko u niej z uczuciami, bo sama się ich czasem boi. Gdy ktoś trafi w jej słaby punkt, straci panowanie nad sobą. Będzie agresywna i będzie walczyć z tą osobą, póki, albo ktoś jej nie uspokoi, albo ona się sama nie uspokoi, co jest najczęściej, kiedy prawie kogoś zabija. Jest pomocna i uczuciowa dla tych, których uzna za wartościowych jej zaufania. Jest czasem nadopiekuńcza na swój specyficzny sposób. Dlatego jej serce trzyma pod kluczem. Żeby nikt nie poznał jej prawdziwego, życzliwego serca i nie nazwał jej "słabej".
APARYCJA: Dziewczyna ma brązowe włosy z przejaśnieniami na jasny odcień. Niebieskie oczy i delikatną posturę. Mimo to jednak, ma krzepę. Gibkie ciało, idealnie wyćwiczone ruchy nadgarstków i ciała. Wysoka, ma około 170 centymetrów wzrostu, ale jest chuda. Klatka piersiowa, jest... Jak to jej były znajomy powiedział "Onieśmielająca", dlatego zawsze nosi pod ubraniami mocno zaciśnięte bandaże, żeby nikt nie był rozkojarzony przez jej tak zwaną "kobiecość" przez co wszyscy uważają, że ma po prostu mało kobiecości, co jej odpowiada psychicznie. Najczęściej biała koszula, na to jakiś płaszcz lub marynarka. Spodnie, przylegające, najczęściej czarne, a włosy związuje, kiedy zaczyna rzucać nożami.
ŻYWIOŁY: Jej głównym żywiołem jest lód, włada nim biegle, a jej pobocznym żywiołem jest Eter. Podobno ma jeszcze żywioł światła, ale rzadko go używa
MOCE:
- - Umie z lodu stworzyć różne figury i kształty;
- - Kiedy władają ją mocne emocje, może zrobić barierę świetlną.
- - Na 5 sekund może stać się jakby duchem. Nic jej nie dotknie, a ona może przechodzić przez ściany.
MOC SPECJALNA: Umiejętność teleportacji z max. dwoma osobami, ale tylko w cieniu lub w nocy.
HISTORIA: Sinner już od urodzenia miała problemy. Rodzice oddali ją jej ojczymowi, kiedy była mała. Nigdy jej się nie przedstawił, kazał jej po prostu, żeby mówił na nią "Mistrz". Mistrz, szybko zauważył u niej talent w rzucaniu nożami, a także jej gibkie ciało. Zaczął osobiście ją szkolić. Z każdym wiekiem, była co raz szybsza, lepsza, ale i zamknięta. Kiedy chciała cokolwiek mu powiedzieć, kiedy była smutna, wyzywał ją od słabej, zabraniał jej mówić o sobie. Kiedy osiągnęła wiek szesnastu lat, dostała pozwolenie od niego, żeby chodzić na prywatne misje. Szybko się wczuła w jej rolę. Gubiła przeciwników, ratowała ludzi z płonących domów, typowy bohater. Do czasu, kiedy jej życie obróciło się o sto osiemdziesiąt stopni. Okazało się w jej siedemnaste urodziny, że ma w sobie magiczne zdolności. Mistrz jej powiedział, że od początku się uczyła panowania nad nimi, poprzez trening własnego ciała, trzeba było ja tylko nauczyć jeszcze władzy psychicznej. Gdy skończyła 20 lat i miała przejść ostatni test od Mistrza, zastała swój dom w płomieniach. Szybko wbiegła i wygrzebała swojego opiekuna z ruin. Jego ostatnie słowa, pamięta, jakby były jej błogosławieństwem. Oddał jej wisiorek, który podobno należał do jej matki. Wie, że zdała egzamin. Dlatego, opuściła swoje tereny i trafiła tutaj. Chciała chronić to, za co Mistrz oddał życie, więc dołączył do strażników portali. Szybko się oswoiła w nowym środowisku.
PRZEDMIOTY: Pasek z nożami. Zawsze ma go przy sobie, po każdej stronie ma po 6 noży do rzucania.Posiada też dwa kamienie mocy, które jej pomagają, kiedy brakuje jej energii.
PAMIĄTKI: Wisiorek jej Mistrza/Matki do dzisiaj nie wie, czyj to w końcu jest.
LOKALIZACJA: Nie ma jakiegoś stałego miejsca zakwaterowania. Jest praktycznie wszędzie, ale najczęściej można ją zobaczyć w Assyrio.
BANK: 200 trefli
INNE:
- Kiedy traci panowanie nad swoimi negatywnymi emocjami, jej ciało zaczyna pokrywać lód, a ona sama zaczyna odczuwać zimno.
- Ostatnio się uśmiechnęła w wieku 16 lat.
- Boi się igieł.
- Jej klatka piersiowa i plecy, są pokryte siniakami przez to, że tak ciasno nosi te bandaże, dlatego to miejsce jest jej słabym punktem, jeśli chodzi o walke wręcz.
CHAT: Crass
Siła - 300 Szybkość - 500 Zwinność - 500 Moc - 300
Technika - 300 Równowaga - 300 Zręczność - 500 Ukrycie - 300
Technika - 300 Równowaga - 300 Zręczność - 500 Ukrycie - 300
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!