28 czerwca 2017

Od Kasai do Akali

- Hm..... To opowiem ci wszystko w drodze do mojego domu.
Dziewczyna się zgodziła, wiec ruszyliśmy.
-Więc Akali, poznałam cię parę księżyców temu. Zatrzymałaś się nas na jakiś czas i zaprzyjaźniłaś się z wieloma członkami watahy, ale właśnie tej większości już nie ma. Za to przybyli nowi członkowie, których na pewno polubisz.
Przenieśliśmy się przez jeden z portali na Delte i po chwili byliśmy u mnie w domu.
-Bracie już jestem!
Zielono włosy szybko zabrał ode mnie torbę i podał lekowi mojemu drugiemu bratu. Zabrałam, Akali do swojego pokoju.
-Rozgość się.
Powiedziałam, siadając na łóżko.
-To wszystko?
-Tak, no prawie byłyśmy przyjaciółkami, ale jak nic nie pamiętasz, nie szkodzi.

Akali?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits