03 maja 2017

Od Kirisa cd Sarah



Zamknąłem oczy i poczułem, z jaką prędkością bije moje serce. Sara krążyła wokół mnie, co sprawiało, że jeszcze bardziej jej pragnąłem. Gdy już otworzyłem oczy, ujrzałem ją, osobę którą kocham. Nie byłem w stanie się powstrzymać i natychmiast na nią skoczyłem. Między naszymi twarzami* dzieliło nas kilka centymetrów. Przyjrzałem się jej z bliska, po czym nasze oczy skupiły się na nas. Po dłuższej chwili na mojej twarz pojawił się smutek i zszedłem z dziewczyny. Odwróciłem się, gdyż byłem strasznie zły na siebie.
- Nie mogę ci tego zrobić.- powiedziałem cicho do niej.- Nie chce, byś cierpiała przez mnie. - Po tych słowach dziewczyna wstała i przytuliła mnie od tyłu.
- Nie martw się teraz czymś takim.

Sarah?
*Ej, jak twarzami skoro ty jesteś wilkiem? Chyba raczej  pyskami czy coś...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits