30 kwietnia 2017

Od Johna do Kirisa i Venus

Przechodząc przez las spotkałem pewnego wilka. Nie znałem jego imienia, lecz wydawał się bardzo łagodny, szybko się okazało że jestem na terenie Watahy Zachodu. Dotychczas nie znałem tej okolicy jedyne co rzucało się w oczy to  dziewczyna z wiadrem krwi, szybko do niej podbiegłem i zapytałem się kim jest ten nieznajomy dziewczyna z wiadrem krwi o imieniu Venus
odparła że to jest kiris jest jednym z członków Watahy Zachodu . Jest łowcą ciemności lepiej z nim nie zadzierać bo jego słodki wygląd to tyko przykrywka i lepiej z nim nie zadzierać po chwili zorientowałem się że się zgubiłem nie wiedziałem czy spytać się Venus o drogę czy kirisa który może mnie zabić przy bliższym kontakcie. Więc zdecydowałem się że podejdę do kirisa nie dał mi nic powiedzieć i odpowiedział mi że jestem obcy i nie mam prawa tu przebywać zaczęła się walka po chwili razem wpadliśmy do studni i straciłem przytomność.

<Kiris? Venus?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits