16 kwietnia 2017

Od Enuri C.D Alex, Viper

Wrazem z Denerem ogladaliśmy walki z widowni, ale po chwili prawie nic nie widziłam. Dener widząc to wzią mnie na barana. Parę chwil później podeszło do nas dwóch wilków.
-Enuri?
Spojrzałam na dół, stali tam Viper i Alex.
-Vey(Viper), Alrer (Alex) to jest Dener, mój przyjaciel.
-Skoro cie znaleźlismy możemy wr-
-Vey Ci...
Przerwałam mu, poczym zeszłam z chłopaka.
-Chodzcie za mną.
Skierowaliśmy się do jednego z wyjsc areny. Stalismy w jednym z bocznych korytarzy.
-Wyjscie stąd nie jest takie proste jak wejście.
Powiedziadł moj przyjaciel, a chłopaki posmutnieli.
-Oczywiście dla kogoś, kto tu nigdy nie był.
Uśmiechnęłam się, po czym dokonczyłama.
-Ale musimy sie spieszyć. Dener prowadz!
Chłopak kiwnął głową i ruszył przed siebie, minelismy już sporą część drogi, gdy trafiliśmy na przeszkodę. Dener nas zatrzymał.
-Co się stało?
-Strażnicy.
-Ci teraz?
-Zostawcie to mnie.
Po czym ruszyłam, demony od razu zwróciły na mnie uwagę.
-Co tu robisz Biały demonie?
-A tak przyszłam.
-To się zmywaj, bo przeszkadzasz nam w pracy.
-Przesadzacie.
Podeszłam do nich, a następnie obeszłam ich do okoła, a następnie odeszłam pare metrów.
-Zgubiliście coś!
Pokazałam im ich pare żeczy.
-Oddawaj to!
Powiedzieli równocześnie, a ja pokazałam im język i ruszyłam przed siebie biegiem, a oni za mną. Przytrzymałam ich na tyle długo by chłopaki mogli przejść i chwile dluże j by zdążyć do nich dołączyć.
***Autor***
Gdy tylko Enuri odciągneła demony chłopaki ruszyli. Gdy mimeli pierwszy zakręt, zatrzym się i Alex i Viper.
-Mósimy wracać po Enuri.
-Spokojnie zaraz nas dogoni.
-Dener jak tak możesz!
-Piędź, cztery, trzy, dwa, jeden, zero.
Na słowo zero, Enuri wyszła z zakrętu.
-Na co tak czekacie?
-Nieważne.
przeszliśmy przez małą szczelinę i byliśmy na zewnątrz.
(Viper, Alex. Trochę słabo wyszło)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits