14 marca 2017

Od Belly "SLENDERMAN!" cz.1

Siedziałam, na krześle w swoim domu.
Wstałam z niego, i zamieniłam się w wilka.
- O jacie, tylko teraz jak uciec z miasta?
Nie wiedziałam, czemu ale zapomniałam że mogę zamienić się w człowieka.
Zakołysałam się, i usiadłam na podłodze.
- Co coooooooo? się dziejeeeeee!
Poszłam, do drzwi kołysząc się.
Otworzyłam je, i wyszłam na dwór.
Szłam, do lasu który wydawał się być straszny.
- Ejo!  dlaczegos delta tak wuglodo?
Powiedziałam, bardzo dziwnie.
Zauważyłam człowieka, który miał garnitur i białą twarz bez oczu i ust.
Podeszłam, do niego i zemdlałam.
Obudziłam się w klatce, patrzył się na mnie ten dziwny człowiek.
<Ciąg dalszy nastąpi!>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits