01 lutego 2017

Zlecenie (Od Evangeline)

Weszłam do zatłoczonej karczmy. Wszędzie było słychać krzyki i śmiechy. Nie obchodziło mnie to. Przyszłam do tego obskurnego miejsca z jednego, prostego powodu. Zlecenie. Po chwili zobaczyłam pewnego mężczyznę, siedzącego przy stoliku. Miał ciemne włosy i zielone oczy. Był dobrze zbudowany, a jego znakiem szczególnym był brak prawego ucha.
-Witam, panie Morrie - powiedziałam, podchodząc do niego i siadając przy stoliku.
-Witam, Evangeline. Jak wiesz, mam dla ciebie propozycję. Widzisz, niedaleko cmentarza jest pewne zwierzę, które koniecznie chciałbym mieć w swojej kolekcji. A przynajmniej jego głowę. Mówiąc dokładniej, chodzi o pewnego lisa.
-Lisa? Naprawdę aż tak nisko ceni pan sobie moje umiejętności?- zapytałam drwiąco. Ja mam latać za jakimś futrzakiem
-Skądże. Jest to magiczny lis. Ma skrzydła i jest srebrny, a podobno ten, kto będzie miał w domu jego głowę, stanie się nieśmiertelny.
-Wie pan, że nie robię niczego za darmo.
-Oczywiście, że nie. Ile tym razem chcesz?
-Hmmm. Zastanówmy się. Tysiąc.
-Ale...
-Dwa tysiące. Jeszcze jakieś problemy?
-Nie, skądże. Dostaniesz pieniądze, gdy tylko dostanę "towar".
-Oczywiście. Spotkajmy się za tydzień na obrzeżach Dragonwatch od południowej strony.- powiedziałam, po czym nie czekając na reakcję mężczyzny szybko opuściłam karczmę. Sprawdziłam moją broń, po czym wyruszyłam na polowanie. Droga mijała mi szybko. Pamiętając, że cmentarz to teren Watahy Zachodu zamierzałam przemknąć niepostrzeżenie. Niezbyt interesują mnie spory pomiędzy tymi wilkami. Schyliłam się lekko i zaczęłam zbliżać się w stronę cmentarza. Przekroczyłam bramę i szłam między nagrobkami, gdy nagle po lewej stronie mignął mi srebrny ogon. Od razu pomknęłam  w tamtą stronę i zaczęłam się cicho skradać w stronę zwierzęcia. Usłyszałam trzask pękającej gałązki. Zwierzę spłoszyło się i uciekło. Ja wyciągnęłam moje miecze i błyskawicznie odwróciłam się w stronę napastnika.
-Co tu robisz?- usłyszałam pytanie.
(ktokolwiek, kto ma czas i ochotę)

1 komentarz:

  1. Tyks or Darkness chętnie wezmą owo zlecenie na odpisanie ^^

    OdpowiedzUsuń

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits