GODNOŚĆ: Araya Ma - takim właśnie mianem się przedstawia. Zżyła się z tą postacią i z tym imieniem, i z ludźmi dla których ważna jest ta część jej. Niewinny kawałek wydarty z Wojny, bo takie właśnie jest jej prawdziwe imię, chociaż bardziej można powiedzieć, że jest to coś co uosabia.
PRZYNALEŻNOŚĆ: Wataha Zachodu
PŁEĆ: Zmiennopłciowa
ORIENTACJA: Biseksualna. To kim się interesuje zależy od formy jaką przybierze.
WIEK: Wyglądem przypomina jedenastolatkę ale nie wiadomo ile ma wieków na karku. Jest nieśmiertelna.
RASA: Jeździec Apokalipsy
SYMPATIA: Kiris
RODZINA: Jeźdźców Apokalipsy jest czworo - kolejno Wojna, Zaraza, Głód i Śmierć. Z nich wszystkich jest najstarsza. Można powiedzieć, że są rodzeństwem.
STANOWISKO: W watasze obejmuje funkcję kapłanki. Ma również ciemniejszą stronę, bowiem w Quan'Rat znana jest jako wysokiej klasy łowczyni niewolników.
CHARAKTER: Na pierwszym spotkaniu Araya będzie spokojna i małomówna, żeby nie powiedzieć wstydliwa. Raczej nie będziecie po pierwszych kilku minutach rozmawiać na luzie patrząc ci prosto w oczy. Ba, wątpię czy ci się to kiedykolwiek uda. Jeśli jednak złamiesz tą barierę napotkać możesz dwa charaktery - miłą i pomocną oraz całkiem uroczą Arayę lub, jeśli prześladuje cię fatum, poznasz prawdziwe oblicze Wojny. Uwierz mi... długo wtedy nie pożyjesz. Zatem czym mógłbyś jej podpaść? Cóż, Araya jest strasznie zazdrosna szczególnie o bliskie osoby. Zwłaszcza o Kirisa. Jeśli więc poczuje, że jej miejsce jest zagrożone prawdopodobnie spróbuje się ciebie pozbyć. Więc... miej to na uwadze. Dalej... Jeśli chodzi o walkę staraj się by polegała ona na wykończeniu czekaniem przeciwnika. Wojna nie należy do najcierpliwszych. Prędzej czy jeszcze prędzej wykona ruch, a w gniewie jej porywczość może nie być najlepsza i cóż, wówczas łatwiej popełnia błędy. W
takim obrocie spraw miałbyś przynajmniej minimalne szanse na wygraną.
Kolejną ważną rzeczą jest szczerość. Ściślej mówiąc - nie polecam ci jej okłamywać. Owszem, nie zabije cię za coś takiego jednak nie udzieli ci żadnej pomocy nawet w sytuacji zagrażającej twojemu życiu. Sama, jak na ironię masowo oszukuje. W końcu nie może dopuścić by jej mały sekret się wydał. Mimo wszystko dopóki nie czuje się zagrożona nie stanowi dla ciebie niebezpieczeństwa.
ŻYWIOŁY: Główny - Wojna, Poboczny - Mrok i Umysł
MOCE:
- Żołnierska Sztuka - Wojna gdy tylko dotknie broni przeznaczonej do walki zyskuje wiedzę i umiejętności do używania jej.
- Fatum - Cel zaklęcia prześladuje pech i za wszystko co się bierze prawie zawsze kończy się fiaskiem. Czemu tak jest? Wojna wywołuje u celu negatywne nastawienie oraz znika brak pewności siebie. Działa to jak samospełniająca się wróżba.
- Koszmara - Umiejętność dzięki której już nie widzisz przed sobą Arayę. Zamiast tego twym oczom ukazuje się coś czego najbardziej się boisz. I nie, nie jest to iluzja. Jeśli włoży w to dostatecznie dużo wysiłku może przybrać dowolną formę.
- Armia Klonów - Wojna tworzy od kilku do kilkuset iluzji jej samej. Kopie będą wykonywać dokładnie co będzie chciała. Nie mogą one naprawdę zranić - w końcu to wytwory umysłu. Jednak jest duże prawdopodobieństwo, że mimo wszystko odczujesz ból. Dlaczego? Iluzje mocno wpływają na twój umysł, który jest święcie przekonany, że ciało zostało zranione.
- Iluzje - Wojna potrafi rzucać różne iluzje. Tego chyba nie trzeba tłumaczyć.
- Owczy pęd - Osoby na których zostało to użyta stają się potulne i pokornie słuchają rozkazów pierwszej osoby, którą ujrzą. Na szczęście takie gry nie bawią Wojnę.
MOC SPECJALNA: Przysięga - Każdy kto raz złoży obietnicę Jeźdźcowi musi ją dotrzymać. W przeciwnym razie osoba, która złamała przysięgę zmieni się w kamień. Działa to w obie strony, toteż Araya nigdy nie składa przyrzeczeń.
HISTORIA: Kim są owi Jeźdźcy? Tylko garstka nielicznych o nich słyszała. Według jednych są wynikiem eksperymentów, które wymknęły się spod kontroli. Drugą popularną teorią jest, że są oni częścią nie rozerwalnego cyklu ciągłego niszczenia i odradzania się świata. Coś jak zjawiska natury. Nikt z watahy nie zna prawdziwej formy Wojny. Ukrywa to kim naprawdę jest. Jednak jak właściwie trafiła do WZ i stała się Arayą? Ach... Stare dzieje. Dawno temu wszyscy Jeźdźcy podróżowali razem siejąc terror i zniszczenie. W końcu pojawił się ktoś kto postanowił stawić czoło całej czwórce. Niestety zwyciężył jednak przypłacił to życiem. Dalej losy Jeźdźców nie wyglądały różowo - nim ów śmiałek skonał Głód został zapieczętowany zaś Śmierć zamordowana. I tak o to z czwórki potężnych Jeźdźców pozostała tylko osłabiona dwójka. Zaraza pragnąc zemsty uknuł plan, aby pod postacią dzieci wkraść się do ludu, który ich pokonał. I tak też rozpoczęli swoje nowe życie. Wojna z czasem przywiązała się do obcych. Zaczęła czuć się jedną z nich. W końcu Zaraza zaatakowała. Mimo że Wojna ostrzegała przed planami Zarazy nikt jej nie wierzył sama zaś została okrzyknięta kłamcą. Gdy jednak doszło do rzezi, niedobitki osądziły o wszystko Wojnę, która próbując ich chronić z braku sił anulowała iluzję. Uciekła znienawidzona przez wszystkich. Jej miejsce zniknęło w mgnieniu oka. Wtedy właśnie zdała sobie sprawę jakim jest potworem i znienawidziła siebie. Mimo wszystko zdaje sobie z prawe czym jest i nawet nie próbuje się oszukiwać - zamiast tego zwodzi innych. Nie chce by jej spokojne życie legło w gruzach. Wiele razy zmieniała miejsce pobytu, tożsamość, wygląd... Zrobi wszystko, aby pozostać Arayą na zawsze. Wojna dołączyła pod koniec rządów Telei. Pamięta jak okrutnie zostawiła ich wszystkich osłabiając tym samym watahę. Na jej miejsce pojawiła się jednak szybko inna wadera, trochę szalona ale mimo wszystko podniosła nieco WZ z dołu w jakim się znalazł. Również dzięki Haylee Kiris, ukochany Arayi, dołączył do watahy. Od tej pory życie Wojny stało się bardzo... zabawne.
PRZEDMIOTY: Zawsze zobaczysz ją w słomkowy kapeluszu. Często też ujrzysz ją z kwiatami we włosach bądź bukietem w dłoniach.
LOKALIZACJA: Kiedy ma zły humor lub po prostu chce się wyżyć pojawia się Quan'Rat. Głównie jednak czas spędza w na śledzeniu Kirisa, w Spatium. Każdy z watahy otrzymuje chatę do zamieszkania chyba, że decyduje się zrezygnować z tego prawa. Araya skorzystała rzecz jasna z tego przywileju i teraz mieszka w małej chatce z modrzewia. Domek składa się z dwóch pomieszczeń; toalety oraz pomieszczenia, które jest istnym miszmaszem. W rogu pokoju znajduje się słomiane łóżko, obok stara komoda z lustrem. Na środku pokoju znajduje się wełniany dywan. Pod ścianą na przeciw łóżka znajdują się kolejno piec, coś na kształt zlewu oraz wiadro i wielka tarka służąca do robienia prania. Na obok wejścia do łazienki stoi również skrzynia z ubraniami Wojny.
BANK: 100♣
INNE:
INNE:
- Wszyscy Jeźdźcy są bezpłodni,
- Jako, że podaje się za deltowskiego wilka ma również wilczą formę,
- Nie potrzebuje jeść, pić ani nic co jest typowe dla organizmów żywych. Chociaż nie... Jeść muszą ale nie to co zwykłe istoty. No chyba, że codziennie wcinasz kanapkę z dużą porcją negatywnych emocji,
- Pamięta alternatywną rzeczywistość.
INNE ZDJĘCIA: Tak postrzegają Arayę jako wilka
The-FOX
TOWARZYSZ: Brak
CHAT: LenaWilk
The-FOX
TOWARZYSZ: Brak
CHAT: LenaWilk
SIŁA:1050 SZYBKOŚĆ:450 ZWINNOŚĆ:200 MOC:100 TECHNIKA:900 RÓWNOWAGA:100 ZRĘCZNOŚĆ:500 UKRYCIE:0
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!