20 lutego 2017

Od Evila ''Robo ROBO myszy 0999''

Basior, siedział w kącie piwnicy.
- Tam, jest nora mysz.
Spojrzałem, na średnią dziurę w podłodze.
Wyszła, mała mysz nie szara tylko metalowa.
- Kto, zrobił tu roboty myszy?
Spytałem, siebie samego.
Mysz, popatrzyła się na mnie i położyła się.
Złapałem, ją i na jej metalowej pierwszej łapce pisało: ROBO-Mouse 0999.
- Mouse, szkoda że nie umiem tego przetłumaczyć ale może być to mysz.
Otworzyła, małe oczy i podskoczyła.
Uciekła, do nory w podłodze i zapiszczała głośno.
Cztery, razy zapiszczała i wyszła z dorosłymi Robo-myszami.
- Jeśli, chcecie mi coś zrobić to nie zrobicie po jesteście takie małe mogę was zgnieść.
Myszy, szybko zamieniły się w robo-dragony.
<Dokończy ktoś?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits