27 lutego 2017

Od Evangeline C.D. Zdrajcy

Płakałam przez kilka minut, ale potem postanowiłam wziąć się w garść. Otarłam oczy i wstałam.  Postanowiłam poszukać Zdrajcy.  Gdzież on mógł być?! Przeszłam kilka korytarzy, gdy wreszcie go znalazłam.  A właściwie ich. Williama i Zdrajcę.  Przewróciłam oczami. Walczyli. Chociaż bardziej zgodnie z prawdą będzie, gdy powiem, że Zdrajca bił mojego brata. Pojawiali się co kilka metrów, wciąż się szamocząc. No pięknie! Podeszłam w ich stronę i gdy znów się pojawili, Przyłożyłam miecz do szyi Zdrajcy, a drugi do szyi Williama. 
- Odsuńcie się od siebie albo nie ręczę za siebie - powiedziałam szorstko. Wykonali moje polecenie. 
- Czemu go bijesz? - zapytałam Zdrajcy. 
- Niech ten laluś ci powie - powiedział Zdrajca,  mierząc Williama złowrogim spojrzeniem. Przeniosłam wzrok na drugiego "dzieciaka", unosząc pytająco brwi. 
- Otóż twojemu chłopakowi nie podoba się, jak to określił?, że "w tajemnicy wciąż wykonuję swój zawód"
- Po pierwsze: to nie jest mój chłopak - mówiąc to, zmarszczyłam nos - a po drugie - Przyłożyłam do jego szyi także drugie ostrze. - Jestem na tej wyspie najemnikiem, ale też strażnikiem. Jeżeli jeszcze raz usłyszę o twoich występkach, to nie będę miała oporów przed ścięciem ci głowy. Czy wyrażam się jasno? - kiwnął głową, a ja mogłam zabrać miecze. - W takim razie żegnam. Miło było poznać twoją córkę, ale szkoda, że nie mogę powiedzieć tego samego o tobie - Ruszyłam w stronę wyjścia, a zadowolony Zdrajca za mną, gdy usłyszeliśmy kobiecy głos:
- Kochanie,  dlaczego nie mówiłeś, że będziemy mieli gości? - odwróciłam się gwałtownie.  Za nami, niedaleko Williama stała jakaś kobieta. Była ubrana w biały fartuch, pod którym była luźna suknią. Miała jasne, prawie białe włosy, które poprzetykane były złotymi pasmami. Nie było wątpliwości,  że jest w ciąży i że jest żoną Willa. Koło niej stała Ashley. 
- Witam, jestem Eo - powiedziała,  po czym wyciągnęła do nas rękę. Uścisnęłam ją lekko. - A wy jesteście? - spojrzałam błagalnie na Zdrajcę, który zabrał głos. Mam już powyżej uszu tego tłumaczenia.  Błagam,  niech już to się skończy.
(Zdrajca? Rodzinki ciąg dalszy default smiley xd Niech to się NIE kończy XD A tak na serio,  to rób co chcesz ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits