29 stycznia 2017

''Talizman cz. 1'' (Od Berbalioxa)

Włożyłem,talizman człowieka.
Wpadłem jak szalony, do domu.
Pobiegłem, do kuchni.
Popchnąłem służącą, i powiedziałem do niej.
- Idź
Służąca, dla mnie sprzątaczka poszła.
Wyciągnąłem, z szuflady talizman w kolorze szarym.
- Nareszcie, mogę cię użyć.
Schowałem, go do kieszeni i poszedłem do pokoju.
- Gdzie, ta instrukcja?
Znalazłem, instrukcja i przeczytałem ją.
- Czarny kieł mam, ogon trzygłowego smoka jest, róg smoka śmierci nie mam.
Z szedłem na dół, mówiąc służącej żeby przyniosła wszystkie rogi smoków, z piwnicy.
12:00
Sprzątaczka, postawiła na podłodze wielkie pudło.
- Dobra, mam już ten róg.
Wrzuciłem, wszystkie składniki do kotła i wymieszałem.
Zamoczyłem,talizman w śmierdzącym czymś i zmienił kolor na czarno-biały.
 
 <Ciąg dalszy nastąpi>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits