01 stycznia 2017

Od Tary c.d Darkness

Westchnęła ciężko i zdjęłam swą dłoń z jego czoła.
-Cały ty -powiedziała lekko się uśmiechając
Chłopak odwzajemnił go. Po tym przybrałam poważną pozycje , skrzyżowałam ręce na klatce piersiowej i spojrzałam mu prosto w oczy. Już tego nie wytrzymywałam , nie mogłam zrozumieć już jego intencji. Raz był miły i w ogóle a raz wredny i jeszcze ten pocałunek- no ludzie! Chyba będzie to trzeba w końcu rozstrzygnąć bo nie mogę wiecznie bawić w kotka i myszkę. Chwyciłam szybko dłoń chłopaka i pociągnęłam go do bocznej uliczki gdzie ludzi nie było . Chłopak obejrzał się dookoła i wysłał mi pytające spojrzenie. Musiałam z nim w końcu to wyjaśnić , wzięłam głęboki wdech na odwagi i zaczęłam poważnym tonem
-Dark co do mnie czujesz ?
Chłopak zmierzył mnie wzrokiem a następnie wybuchł śmiechem . Lekko mnie to zabolało ale nie traciła poważnej miny.
-Dark , ja już nie mogę, raz jesteś miły i szarmancki a raz wredny i zły , i jeszcze ten pocałunek . Słuchaj , jak tak dłużej nie mogę .
Zaczęłam czuć jak policzki mi płoną a oczy mi się zeszkliły. Chłopak spojrzał na mnie chłodno i tylko prychną
-Przestać żartować...
Już skręcił gdy nieświadomie przywołała ostrze i wbiła we ścianę tuż przed jego głową. Dopiero po chwili dotarło do mnie że przywołałam jakiś inny miecz niż zazwyczaj ale na razie nie miałam zamiaru tym zajmować głowę.
-Dark , nie dam ci odejść do puki nie powiesz czy coś do mnie czujesz.
Chłopak spojrzał na mnie zdziwiony a następnie tylko westchnął.
(Dark? Podaj mi odpowiedź)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits