29 stycznia 2017

Od Kasai C.D Haylee

Dziewczyna prowadziła nosorożec jak zwykłym samochodom, a za nami jechały radiowozy. Trzymałam się mocno biednego nosorożca. Nie minęła godzina gdy zgubiliśmy tych policjantów. Lee zatrzymała się w parku po czym zeskoczyła z nosorożca wraz ze mną.
- Porypało cie!?
- Może trochę Sai.
Dziewczyna złapała mnie za rękę i znowu gdzieś ciągłą. Zabrała mnie do jakiegoś klubu gdzie dobrze się bawiła, ale ja powiem szczerze że beznadziejna tam muzyka grała. Siedziałam na sofie i piłam cole, a dziewczyna tajczyla do muzyki, która nie miała rytmu.
 
Haylee?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits