18 grudnia 2016

Od Kasai c.d Tytanii

Alfa była pewna swojej decyzji co mnie wcale nie dziwiło. Wbrew pozora jest silną wadera i wie czego chce przynajmniej tak mi się zdaje.
-Wracajmy powoli no Raz ich długo nie utrzyma w szyku.
Tytania kiwnęła głowa i ruszyła przodem, a ja tuż za nią.
- Alfo.... - Dziewczyna spojrzała na mnie - wiem że do osiągnięcia cel potrzebujesz sojuszników,- Zatrzymałam się - ale z wilkami które teraz ,,posiadasz" to może ci się nie udać.
Spojrzałam na Tytanie, a ona na mnie.
- Najlepiej było by znaleźć dobrych sprzymierzeńców i członków, a ty zwrócić wolność.
Wadera zaczęła do mnie podchodzić.
(Tytanio)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits