31 grudnia 2016

Od Darknessa cd. Tary

- Owieczko?! - Zmiąłem kartkę w palcach. - Ktoś sobie z nas chyba żarty robi. 
Spojrzałem na strzałę i powiodłem wzrokiem, przewidując prawdopodobna trajektorię lotu. Mój wzrok zatrzymał się na wysokim budynku, którego dach był położony pod idealnym kątem do oddania strzału. Zwęziłem oczy w cienkie szparki.
- Tam - oznajmiłem i nie czekając na dziewczynę ruszyłem w kierunku domu. 
- Zaczekaj. - Tara chwyciła mnie za rękę. Zrobiła to w samą porę, bo sekundę później kilka milimetrów ode mnie przemknął z dużą prędkością samochód. Zrobiłem krok do tyłu i spojrzałem na dziewczynę.
- Dzięki... - powiedziałem, po czym uśmiechnąłem się cierpko. - Nie powinienem się tak wściekać... to tylko głupi dowcip w końcu...
- Właściwie to wcale nie musi być głupi dowcip - sprzeciwiła się dziewczyna. - Wiesz, na pewno masz całkiem sporo wrogów i to może być jeden z nich, który w zemście chce się z tobą zabawić.
- Może... - westchnąłem. - Czyli sądzisz, że jednak powinniśmy tam pójść...
- Pewnie i tak już uciekł, jednak może zostawił nam jakieś ślady i dowiemy się kim jest? Oczywiście, jeśli był tylko zwykłym dowcipnisiem to nie będziemy musieli się dalej męczyć...
- A zresztą i tak mamy trochę wolnego czasu. - Uśmiechnąłem się nieco drapieżnie. - Czemu nie?
Ponownie zrobiłem krok w kierunku budynku, jednak tym razem zakręciło mi się w głowie. Poczułem, że odlatuję...
- Ał! - syknąłem, gdy poraziło mnie jasne światło. Przez chwilę nie widziałem nic, jednak już wkrótce wzrok powrócił i byłem chociaż w stanie odróżnić górę od dołu.  Spróbowałem się poruszyć, jednak poczułem, że coś krępuje mi ruchy. Byłem związany. 
- Czego ode mnie chcecie? - warknąłem, nieruchomiejąc i szukając dłonią dojścia do supła.
- Uspokój się Wilkobójco! - warknęła postać przede mną i ktoś wymierzył mi policzek. - To ja tu zadaję pytania!
- E-erna? - spytałam drżącym głosem. No cóż... nie spodziewałem się, że powrót będzie tak gwałtowny i gorzki...
(Darkness? Tara?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits