12 listopada 2016

Od Arha CD. Evil

Szedłem właśnie na deltę, kiedy zobaczyłem Elxa.
 - Wiem, że jesteś w watasze i wiesz co zrobię.
 - Nie odważysz się.
 - Odważę! Ty słabeuszu! - Elx ugryzł mnie w szyję, aż polała się krew. Kiedy obolały wstałem, nie zobaczyłem Elxa. Poszedłem na deltę kiedy podszedł do mnie Evil.
- Kto ci tak zrobił?
- Elx. Wie że jestem w watasze i zrobi wiesz co.
- CO?!
- To moja wina. Po co ja dołączyłem do watahy, nie było by tego.
- Nie twoja wina, tylko klątwy.
- Skąd, wiesz o klątwie?
- Berbali, mi powiedział.
- Aha, choć.
<Evil, dokończ>
Est: Ahem. Mój drogi, polecam ci to przeczytać: 
[1]
[2]
[3]
(Po prostu naciśnij na numerek.)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits