29 października 2016

Od Network'a c.d Fragonii

Przybliżyłem się trochę do Fragoni, ale tak żeby tego nie zauważyła. Dziewczyna popatrzyła na mnie, a ja udawałem że nic się nie stało. Viper pokazał nam wolny pokój. Duży, z jednym łóżkiem.
- Innego nie ma? - zapytała Fragonia.
- Nie. - uśmiechnął się Alpha i wybiegł zostawiając nas samych.
Założyłem swoje okulary przeciwsłoneczne. Nazywałem je ,,Cool okularki". Dziewczyna popatrzyła na mnie trochę zawstydzona. Podszedłem do niej. Stałem na przeciwko niej. Moja ręka złapała ręki Fragonii. Na policzkach dziewczyny pojawiły się rumieńce. Złapałem jej obie ręce i uśmiechnąłem się luzacko. Zdjąłem na chwilę okulary.
- Jesteś śliczna. - uśmiechnąłem się. Fragonia również się uśmiechnęła. - Zmieniam imię. Jestem Network.
- Ładnie... - zarumieniła się dziewczyna.
Puściłem jej ręce i położyłem się na łóżku zakładając okulary.
- A więc nie ma innego pokoju? - zapytałem. Jednak dobrze wiedziałem, że to jedyny pokój, w którym można spać. - No szkoda...
Fragonia usiadła obok mnie.
- Jesteś wspaniała. - uśmiechnąłem się.
- Dziękuję. - zarumieniła się dziewczyna.
Przybliżyłem się trochę do niej i złapałem za rękę.
<Fragonia? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Miało wyjść lepiej ( ͡° ͜ʖ ͡°) >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits