14 sierpnia 2016

Od Zoe c.d Tsube

Spacerowałam spokojnie po Ziemii. Chciałam znaleźć jakiegoś przyjaciela.
- Będzie ciężko - westchnęłam w myślach.
Kto by chciał taką przyjaciółkę jak ja?! Tylko głupek związał by się z taką jak ja. Zauważyłam basiora. On był prze de mną! Chciałam zagadać, ale bałam się. Odetchnęłam, podeszłam i wydusiłam z siebie:
- Jestem Sa....To znaczy jestem Zoe - znów odetchnęłam.
- Zoe? Ładne imię, ja jestem Rock - uśmiechnął się.
- Miło mi Cię poznać - podałam mu rękę.
- Mi również.
Sytuacja zrobiła się niezręczna.
- Może pójdziemy na plażę? - zapytał Rock.
- Z chęcią się przejdę - zachichotałam.
<Tsube? Weny nie mam :(>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits