14 sierpnia 2016

Od. Zdrajcy c.d Galaxy

Wadera wyszła na środek okrytej słońcem polany. Przystanąłem na skraju lasu, skryty w cieniu drzew. Spojrzałem ponuro na towarzyszkę, która odwróciła się w moim kierunku zdziwiona, że za nią nie podążam.
- No chodź. Na co czekasz? – spytała.
- …ie …ogę. - Pokręciłam ponuro głową i łypnęłam spode łba na słońce.
Galaxy zmarszczyła brwi i podeszła bliżej mnie.
- Dlaczego nie? – Uważnie przypatrywała się mojemu pyskowi. Gwałtownie skoczyła do przodu i pociągnęła mnie za przednie łapy, prosto w plamę zabójczego światła. Moje łapy rozjechały się i znalazłem się w palącym skwarze, na brzuchu na trawie. Zaczęłam się wyrywać, skomląc cicho. Czułam, jak powoli moje ciało… przestaje istnieć. Galaxy najwyraźniej zaczęła zauważać, że coś jest nie w porządku, bo zatrzymała się i wypuściła mnie. Natychmiast przeturlałam się kilka razy w bok, nim udało mi się wstać i dać nura w zimny cień. Usiadłem, łeb opierając na pniu drzewa i zamykając oczy. Dyszałem ciężko, jednak już czułem, jak zimny mrok powoli uzupełnia braki w moim ciele. Wadera podeszła do mnie, nieco zmartwiona.
- Nie sądziłam, że coś takiego się wydarzy. Przepraszam – powiedziała.
- …ie szko…i – wysapałam, otwierając jedno ślepię i przechylając głowę nieco w kierunku towarzyszki. Spróbowałam nawet wykrzywić pysk w czymś, co miało być uśmiechem, jednak chyba nie wyglądał przekonująco.
(Galaxy?)

PS.1 Galaxy, nie pisz wadery, tylko wilka. Albo... pisz tak, jak twoja postać odnosi wrażenie. Jak widzi Zdrajcę jako waderę to pisz "wadera", a jak jako basiora to "basior". Nie opieraj się tak bardzo na formularzu, bo to tylko pomoc naukowa. Najwięcej dowiadujemy się ze stylu pisania drugiej osoby o jej wilku.

PS.2 Pliz... 200 słów minimum... na 100 nie ma co odpisywać...

PS.3 Już się przedstawiła, na początku poprzedniego opowiadania. A to, że nie jest to tym samym imieniem, co w tytule nie znaczy, że jest mniej prawdziwe dla Galaxy, która nie zna innego. A i co się stało z biednym Kleofasem? Tak po prostu odpuścił? Przeczytałaś wogle do końca, co pisałam w tamtym opowiadaniu? ;_;

PS.4 Z moich ps-ów wyszło więcej, niż z twojego opowiadania ;_;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits