30 sierpnia 2016

Od. Vipera c.d Hikaru

Otworzyłem oczy. Omal podczas snu nie zaplątałem się w te zjebane druty. Jestem medykiem, ale nie oznacza to, że kocham szpitale. Podobnie jak siostra, ja ich nienawidzę. Ale to jej wycieli zdrową nerkę, nie mi. Ups, a jeżeli właśnie zostałem pozbawiony jelita cienkiego? Usłyszałem rozmowę Hikaru i mojego psychicznego ojca. Zaciekawiło mnie to trochę.
- Jajko Fire podrzucił wam..
I to głośne bicie mojego serca. Czemu ja się tak stresowałem? Fire owszem, była dla mnie ważna, ale chyba nie aż tak..Czyżbym obudził w sobie instynkt macierzyński?! Tak, kuźwa, ona się urodziła na moich rękach. No i powiedziała do mnie "Mama".
-...nie kto inny jak ty. - dokończyłem nagle.
Sam nie wiem, czemu to powiedziałem. Wiedziałem. Darkness odwrócił się w moją stronę. Hikaru również. Wyglądali na zdezorientowanych. Idiota. Wtedy mężczyzna ku mojemu przerażeniu, potwierdził każde moje słowo. Powiedział, że ukradł jajko Fire krukonom. Cóż, Mroku ze smokiem byłaby wielkim zagrożeniem.
- A Terror porwał TWOJE małe smoczątko, ponieważ...No cóż, i tu mam dwie teorie: albo ktoś go wynajął, albo smok zrobił to, ponieważ uznał was za zagrożenie dla małej. Podejrzewam też, że został wynajęty, aby was zaatakować, zobaczył Fire, uznał ją za swoją i ją porwał. Nienawidzę tego debila. Jest on trzecim z Najstarszych, czyli najmądrzejszych smoków. Oprócz niego jest jeszcze Tryton i Zguba. Z Trytonem nie wiem, co się stało. Według legendy Terror został zniewolony przez czarnoksiężnika i ma służyć temu, kto uwolni go od poprzedniego właściciela. Było coś podobnego w Harrym Potterze. Coś tam o Czarnej Różdżce. To działa podobnie.
<Hikaru? Cóż, więcej napisać nie zdołałam ;-;.>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits