30 sierpnia 2016

Od. Haru c.d Darkness

Popatrzyłam na Darknessa po czym skinęłam głową wilk wraz ze mną znowu przeszedł na Deltę.
-Musimy się rozejrzeć .. -mruknął
-Ja bym się rozdzieliła
-W razie co wołaj mnie
-Okey
Poszliśmy każde w swoją stronę nie lubię współpracować
Nagle przede mną pojawił się Czarny wilk z biała głową i błękitnymi oczami
patrzył na mnie i za pewne zastanawiał się czy jestem wilkiem czy Demonem.
-Przepość mnie wędrowcu -mruknęłam
On tylko spojrzał i zniknął od razu zobaczyłam ze pojawił się i ruszył za Darknessem
-To głupek
Ruszyłam aby ostrzec Darknessa jednak nie wiedziałam dlaczego jakbym cały czas robiła tą samą czynność czyli wstawałam biegłam i znowu i znowu
-O nie to Iluzja ,, ten wilk na pewno już go dorwał

******nieokreślony czas później*****

Znowu stanął przede mną ten sam wilk nagle Iluzja pękła chciałam rzucić się na niego ale znowu już go nie było za to pojawił się Darkness byłam oszołomiona
-Spotkałaś Kibę ..
-Nie znam go czarny z białą głową ..
-Ciesz się,że udało mi się go przekonać by Cię wypościł ..
-O co chodzi ?
-Jest neutralny nie trzyma niczyjej strony
-Nie można go zabić za to !
-Dobry wojownik i nie szkodliwy czasem się bawi tak jak dzisaj
Westchnęłam ciężko
-Chociaż znalazłeś coś ?

<Darkness>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits