17 lipca 2016

...

Teraz opowiem wam historię z życia wziętą: Była sobie dziewczyna, która na wakacje pojechała do dziadków. Tam miała nieograniczone wi-fi i internet. Szczęśliwa historia. Cóż, jednak dziadek postanowił dać hasło do serwera obcej rodzinie amerykańskiej. Teraz cała rodzina korzysta z bezpłatnego internetu, a tymczasem w domu: NET LEDWO ŁAZI! Już nie wspomnę o tym, że internet był ciotki. Teraz ja nie mam dostępu do internetu, przez dziadka, bo rodzina korzysta z neta non-stop. To właśnie moja historia. Nie mam dostępu do internetu teraz nawet u dziadków. Nie zdołałam wstawić dwóch formularzy (wadery i jej towarzysza) za co przepraszam. W dodatku chciałam ogłosić, że ANKIETY ZOSTAJĄ ZAWIESZONE NA CZAS NIEOKREŚLONY! Ja...po prostu nie daje rady wstawiać z nich wilków. Przepraszam. Poszukuję osoby, a właściwie to moderatora, który mógłby wstawiać wilki, towarzyszy i NPC z ankiet. Chętnych proszę o kontakt ze mną na prywatnie. Ja nie będę w stanie dodawać opowiadań. Może coś wykombinuje. Może to nie wina internetu, a komputera? Poinformuję was o tym. Będę mogła dodawać opowiadania, ale tylko swoje. Blogger (u mnie) co chwilę zapisuje krótkie fragmenty, ale nie daje rady zapisać jednego, dużego, na raz. Przepraszam i pomimo mojej nieobecności proszę o  aktywność w watasze.
~Fragonia (Tyks)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits