07 maja 2016

Od. Mephisto c.d Darkness

Skrzywiłem się na widok Darka, na pewno w najbliższym czasie zasponsoruje mi nowe meble. Bądź po prostu mnie popamięta, to jest pewne. Shinijro wyszedł, stan dziewczyny był stabilny. Oddychała w odpowiednim tempie, a jej rany już nie krwawiły. Shin przed wyjściem zrobił mi zakupy, miałem jakiekolwiek składniki na zrobienie obiadu. Pogłaskałem ją po głowie, powoli otworzyła powieki.
- Pan Mefisto?- spojrzała na mnie zaspana.- Gdzie jestem? Co się dzieje?
- Cii- położyłem palec na jej ustach.- Miałaś... Em... "Drobny wypadek". Musisz odpoczywać, zaraz zrobię nam coś do jedzenia. Daj mi chwilkę.
Nie wiedziałem, czy zostawiać ją na sam z czarnowłosym. Mógł znowu coś jej zrobić. Ponownie spojrzałem w jego kierunku, siedział bardzo spokojnie. Nie wykazywał najmniejszych oznak agresji. Westchnąłem. Delikatnie wziąłem dziewczynę na ręce, nie należałem do najsilniejszych, dlatego też przyszło mi to z trudem. Darkness przyglądał się mi z niebywałym zainteresowaniem, nie można było się spodziewać czegoś takiego po Mefisiu. Zaniósł ją do swojej sypialni, powoli położył na łóżko.
- Zaraz wrócę- wysłałem jej czuły uśmiech.- Boję się o Ciebie, wybacz mi zamknięcie drzwi.
Wadera chciała coś powiedzieć, jednak byłem już za drzwiami. Przekręciłem klucz w zamku. Przeszedł po mnie dreszcz, czyjaś dłoń złapała mnie w boku. Przełknąłem ślinę i odwróciłem głowę.
- Czyżbyś mi nie ufał?- Darkness momentalnie się wyszczerzył.
- Czemu tak sądzisz?- odwróciłem wzrok, schowałem klucz do kieszeni.
- Mefisto. Nie jestem głupi, chyba zdajesz sobie z tego sprawę.
Ruszyłem korytarzem w stronę kuchni, tym razem chłopak podążał za mną. Chociaż nie musiałem się martwić, że wejdzie do sypialni. Otworzyłem lodówkę, na szczęście była tam włoszczyzna. Wyjąłem ją i zacząłem kroić warzywa na blacie. Dark objął mnie od tyłu.
- Mówiłem Ci kiedyś, że jesteś przystojny?- zamruczał radośnie.
- Jak już, to ładna...- poprawiłem go.- Zostanę kobietą.
- Kobietą?- wybuchnął śmiechem.
- Dla Ciebie, może w końcu będę Ciebie warty.
<Darkusiu?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits