03 kwietnia 2016

Prześladowczyni

{Art człowieka wykonał/a: autor nieznany}
 "Yandere"

Imię : Ayano
płeć : wadera
orientacja : Hetero
płeć : 17
partner : -
zauroczenie :  Amaimon

rodzina : Zabiła
szczenięta : -
stanowisko : skrytobójca
charakter : Ayano jest dwulicowa. Z jednej strony to słodka, uśmiechająca się dziewczyna, która staje się nieśmiała, kiedy Senpai jest w pobliżu, a z drugiej - zimna, psychopatyczna maszyna do zabijania. Ucieka do brutalnych czynów, aby chronić ukochanego, a także nie pozwala naruszyć jego godności. To skutecznie sprawiło, że stała się yandere. Jednak nie zawsze była szalona. Ciężkie, życiowe doświadczenie niekorzystnie wpłynęły na jej psychikę. Przybrana matka często się nad nią znęcała, zamykała w klatce, kiedy córka była nieposłuszna. Dziewczyna dostawała nawet określoną ilość kalorii. Ostatecznie, dwa lata przed rozpoczęciem Gry, przez przypadek zabiła swoich rodziców zastępczych, ponieważ zamknęła ich w klatce i zapomniała karmić. Stała się smutna i samotna.
Wygląd : Yandere-chan posiada jasną skórę, czarne włosy związane w kucyk i szare oczy. Ma 165 cm wzrostu, waży 43,5 kg i jej biust jest średniej wielkości. W domyślnym wyglądzie, Ayano ubiera się w białą koszulę z czerwoną kokardką, granatową spódniczkę przed kolano, długie czarne zakolanówki i czarne buty. Jej ubiór to sērā-fuku - japoński mundurek szkolny dla gimnazjum i tradycyjnie dla szkół średnich, zainspirowany marynarzami. Jej wygląd można dostosować, w zależności od preferencji. Wszystkie są mundurkami.
Gdy zaatakuje któregoś z uczniów, jej strój i włosy zostaną poplamione krwią. Można ją zmyć w szatni. Oprócz tego, w szafce jest jeszcze granatowy, jednoczęściowy strój kąpielowy i strój gimnastyczny składający się z białej koszulki i krótkich, granatowych spodenek.
W nocy jest ubrana cała na niebiesko, w koszulkę z długimi rękawami, spodnie i kapcie.
Żywioł :
- Ciemność
Moce : -
Moce specjalne : -
Umiejętność :

  • Siła : 500
  • Szybkość : 500
  • Zwinność : 500
  • Moc: 0
  • Technika : 250
  • Równowaga : 0
  • Zręczność : 250
  • Ukrycie : 500
Historia : Moja matka, miała depresję poporodową. Uważała, że nie da rady mnie wychować, bo jestem w połowie wilkiem. Oddała mnie do domu dziecka, gdzie poznałam moich nowych "rodziców". Gdy przyjęli mnie do siebie, mogłam czuć się kochana i potrzebna. Jednak pewnego moja macocha, odkryła, że jestem w połowie wilkiem. Chciała wraz z ojcem, mnie zabić. Uważali mnie za dziwadło, które trzeba zabić . Ja próbowałam uciec lecz zamknęli drzwi. Szybko wzięłam nóż z blatu i wbiłam ojcu w serce, a matkę związałam grubą liną i włożyłam do klatki . Zapomniałam ją raz nakarmić, więc umarła. Następnie dołączyłam do watahy i poznałam tam mojego Senpaia - Amaimona.
Przedmioty :

  • -Katana
  • -Nożyczki
  • -Strzykawka usypiająca
Pamiątki :
  • -Zdjęcie byłego Senpaia
  • - Szczoteczka do zębów byłego Senpaia
  • - 2 letnią Mangę o Senpaiach
Głos : {Klik!}
Towarzysz : -
Inne : - 

Kontakt : AzumaNanase

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits