21 kwietnia 2016

Od. Tenebrae c.d Gray

- To może ja zrobię to obiecane sushi - powiedział i wyszedł.
Otworzyłam oczy i się zarumieniam. O mały włos a bym się zrobiła czerwoną kiedy mnie dotknął.
- To ja…zostawię Cię z twoimi myślami. - powiedziała Ice i wyszła.
Wstałam z łóżka i podeszłam do okna. On naprawdę tak o mnie myśli?
  Rozmyślałam jeszcze przez jakiś czas.
Po chwili przebiegła Ice.
- Tene, Tene choć szybko - krzyczała
Wystraszona pobiegłam na dol. Nie wiedziałam co się dzieje. Byłam rozkojarzona.
Leżał na podłodze. Był nieprzytomny.
Dotknęła jego policzka tak jak on mojego ale cofnęłam rękę.
- Co mu się stało?
Ice wzruszyła ramionami.
- Pewnie się przemęczył tą zmianą.
Podniosła go A raczej odniosłam go na chwilę i ułożyłam Mną kanapie. Nie był wcale taki lekki.
Próbowałam co ocucić woda ale się nie dało. Przytuliła go i usiadłam przy stole. Zaczęłam jeść sushi nie puszczając oczy z niego. On naprawdę tak o mnie myśli?
***
Trzy dni później obudził się A ja się co zapytałam
- Ty naprawdę tak o mnie myślisz?
(Gray?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits