15 kwietnia 2016

Od. Kasai c.d Tenebrae

Ten robiła coś w kuchni a Shadow postanowił oglądnąć TV. Po czym zaczął coś śpiewać. Ten chyba coś do mnie mówiła, ale jej nie słyszałam. Przyszła do pokoju i mu przeszkodziła, przez co się wściekł i ja zaatakował Bl. Ten był w szoku demon zaczął ja tłuc, ocknęłam się po czym pobiegłam do pokoju i się zamknęłam. Po paru minutach przyszła ten i prosiła bym otworzyła drzwi , ale ja nie chciałam.
-Kasai otwór, albo je wywarze.
-Nie.
-Ras ,dwa.. trzy.
Ten wyważyła drzwi a ja siedziałam w kacie pokoju.
-Kas nic nie szkodzi.
Popatrzyłam się na nią
-A własnie że szkodzi. Prawie cie zabiłam.
-Nie mogłabyś tego zrobić.
Leżałam jeszcze tam a Ten gdzieś poszła, gdy wróciła trzymała nóż kuchenny. Spojrzała na mnie, przypomniało mi się jedna sytuacja z dzieciństwa. Oczy mrugnęły mi na czerwono demon przejął kontrole I rzucił się na Ten. Pisk Ten wybudził mnie z transu. Okazało się że że ja przyduszałam ja, szybko odskoczyłam, a Ten kaszlała. Szybko wybiegłam z domu i pobiegłam do portalu na Deltę. Po czym portal się zamknął.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits