28 kwietnia 2016

Od. Graya c.d Tenebrae

Udało mi się pozbyć opętańców w szybkim tempie, ale żądza krwi była silniejsza... Nie mogłem nic zrobić... Chociaż chciałem... Nie schowałem miecza i odwróciłem się w stronę Tene... Moje oczy znów były czerwone... Widać było, że dziewczyna czuła mój ból...
" U-u-uciekaj... " pomyślałem. Ona spojrzała na mnie ze łzami w oczach i pobiegła w stronę lasu... I co ja zrobiłem! Znowu to było ode mnie silniejsze... Upadłem na kolana i zacząłem płakać... Użalałem się nad moim nędznym, ale i szczęśliwym życiem...
- Czy... Ona... Jeszcze do mnie wróci? - wyszeptałem załamany.
- Jeszcze trochę a była by już... - zamilkłem. -... Martwa... - wyszeptałem.
- Dlaczego! Dlaczego ja! - zacząłem się drzeć do nieba. Wyglądało to jak jakiś debil krzyczący do Boga... Po kilku minutach, a nawet po godzinach wstałem z ziemi, a moje oczy były czerwone od łez...
- Muszę ją znaleść... Ale czy będzie chciała mnie widzieć? - zapytałem siebie. Przeteleportowałem się do stadniny i wzięłem mojego konia. Ta łatwiej było by przeteleleportować gdzie się chce, a nie przemęczać biednego konia... No cóż nie miałem energii.
- Azura... - powiedziałem i pogłaskałem ją po szyi. Po chwili wsiadłem na nią i galopem pędziliśmy w stronę polany. Na polanie zrobiłem postój.
- Tene... Tene... Tene... - powtarzałem w kółko rozglądając się dookoła. No to trzeba było postawić na wilczy nos... Ta kolejne znęcanie nad koniem. Zamieniłem się w wilka, a koń od razu uciekł. Westchnąłem i zamknąłem oczy. Od razu wywęszyłem słodki zapach Tene. Zapach kierował na północną część lasu. Od razu ruszyłem biegiem. Z każdą chwilą trop był coraz mocniejszy... Po chwili ujrzałem jaskinię. Weszłam do niej powoli. W kącie leżała Tene razem ze swoim koniem. Zasnęła. Nie chciałem jej budzić... Nawet nie wiem jakby zareagowała na mój widok. Wyszedłem z jaskini i położyłem się przed wejściem. Byłem zmęczony tym co się wydarzyło.
" Czy ona do mnie jeszcze wróci? " zapytałem sam siebie i zasnąłem...

( Tene?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits