21 marca 2016

Od. Kasai c.d Tenebrae

Zaszliśmy wroga od tyłu po czym zaatakowaliśmy nie robiąc im większej krzywdy. Po chwili wróg został pokonany okazało się ze był to podrzędny gang i nie miał zbyt wielkich szans. Wyczułam dziwny zapach i zrobiło mi się słabo upadłam na ziemie zmieniając się w człowieka.
-Kas!
zdarzyłam usłyszeć tylko moje imię po czym nastała ciemność. Rozbrzmiała piosenka

  Przede mną ukazała się ja z dzieciństwa, ten wspaniały czas. nagle rozbrzmiał straszny śmiech po czym rozbrzmiała muzyka.
,, Na na na na na hahahah Czas się kończy zabawy dobiega kres.
kto zaś wygra a kto przegra to zagadki kres. Zegar tyka, tyk tyk co się stanie. no co się stanie.
Mroczne dziecko zbudź się otwórz, koszmarów czar.
Przybądź do nas, zniszcz ich i spustosz ''
Głos zamilkł.
- Co się dziej.
ku mym oczom ukazała się dziwna postać z czerwonymi oczami
 -Mrok cię dosięgnie prędzej czy później!!!
następnie ukazała się jasna postać z białymi skrzydłami zamknięta w pokoju
 Obudziłam się na kanapie przykryta kocem, podniosłam się powoli z kanapy.
-Obudziłaś się.
-Tak.
-Jestem Izumo.
-twoja koleżanka Ten poszła do sklepu po czekoladę dla ciebie masz naprawdę wielkie szczęście mając taka przyjaciółkę. Pewnie nie raz była światłem w tunelu.
-Tak.
odpowiedziałam.
- chwila światłem to jej potrzebuje.
pomyślałam, po czym do Homary weszła Ten z Yato.
(Tenebrae?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits