23 marca 2016

Krótkie Info...

Na początku: LUDZIE! CO JA WAM ZROBIŁAM?! (nie pytaj bo i tak się nie dowiesz o co chodzi).
Po drugie: Aktywność starych członków spada.. Bardzo szkoda .-. Bardzo ich polubiłam >: Uważam, że warto by troszkę podnieść poziom... I jeszcze jedno: Prosiłabym, abyście zagłosowali w ankiecie (link do ankiety w lewej wysuwanej kolumnie) ponieważ bardzo mi zależy na tym, aby podnieść znowu aktywność i aby zbudować wam WYMARZONE WKN. Przyjmę każdą krytykę. Admini również mogą głosować. Ja rozumiem: Nie istnieją idealne watahy, ale chcę, aby przynajmniej nasza była prawie idealna. Wyraźcie, co wam się nie podoba i co należy zmienić, a ja to uczynię. No i jeszcze ostatnia kwestia: wasz wymarzony szablon. Chciałabym zamówić od jakiegoś grafika szablon watahy, ale taki, jaki by podobał się wszystkim. No, chyba, że wolicie sami coś stworzyć. Jestem otwarta na propozycje. Możecie również sami znaleźć szablon, lub wrócić do szablonu starego:  
Niektórzy członkowie pewnie go nie widzieli, ponieważ był on jeszcze w starej generacji WKN. Szablon bardzo mi się podobał, ale zdarzyli się i hejterzy, później go zmieniłam i zapomniałam o nim. Dyskusje na temat szablonu odbędą się pod tym postem! 
Dziękuję za uwagę :)
Fragonia

1 komentarz:

  1. Mi się stary szablon bardzo podobał, był naprawdę ciekawy i profesjonalny, trochę nie rozumiem co ludziom w nim nie pasowało. Że niby wataha "karmazynowej" nocy więc szablon powinien być czerwony? Moim zdaniem jeśli nie znajdzie się nic nowego to miło było by wrócić do starego.Teraźniejszy szablon jest źle zorganizowany, do wysuwanych pasków można się przyzwyczaić ale ten boczny jest wiecznie zasłonięty jakąś reklamą. Drugie to czat, który zasłania tego wilka.
    Tamten stary szablon (który był jeszcze za moich czasów, tak bardzo stara jestem XD) był naprawdę dobry i chętnie bym do niego wróciła bo i banner świetnie się prezentował, tak i kolorystyka, wygląd komentarzy, zakładek i innych rzeczy by ciekawy. Szablon był taki żywy a ostatnio mamy coraz więcej szarych, ciemnych i ponurych. To nie jest fajne.
    A jeśli by się stary szablon nie przyjął to tak ode mnie - szablony z bannerem u góry i dopiero pod nim kolumną z tekstem nie są moim zdaniem jakoś bardzo ciekawe (chodzi mi u układ taki jak był po restarcie, na początku było fajnie ale później szybko się znudził).http://pwo-mmo.blogspot.com/ - od razu mówię że nie jest to żadna reklama, podaje tu przykład ciekawego moim zdaniem układu gdzie nie ma oddzielonego banneru. Coś podobnego mogłoby być ciekawe, kolumny na różnych wysokościach itd.
    No to tyle ode mnie, moje zdanie, no.
    ~Hikaru/Kano

    OdpowiedzUsuń

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits