18 lutego 2016

Od. Mine c.d Darkoss, Viper, Anubis, Moon

Anubis spojrzał z nienawiściom na mnie drugi raz, postanowiłam się oddalić, ale nie mogłam ich tu zostawić samych. Oddaliłam się od nich, niespuszczający ich z wzroku. Po chwili Anu się poprawiło i ruszyli w jakimś kierunku, pilnowałam by ich innych nie znaleźli. Obserwowałam ich całą drogę aż dotarli do portalu. Po czym oboje do niego weszli po krótkim czasie poszłam as nimi. Śledząc ich dotarłam do ogromnego domu, salesmen to był dom Anu i jego rodziny. Anubis z Moon weszli do środka . Zamieniłam się w człowieka wspięłam się na drzewo i zaczęłam ich obserwować . Po nudnych 30minutach pod dom przyjechał samochód Z którego wysiadł Darkoss po czym z samochodu wyją Vipera. Musiał mnie zauważyć bo spojrzał w moja stronę.
(To może Darkoss)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits