04 lutego 2016

Od. Kasai c.d Nirvany


Zaciągam dziewczynę do parku za którym był las, rzadko ktoś tam chodził bo ludzie uważają że jest nawiedzony.
-Po coś mnie tu zaciągałaś?
Spytała. Wzruszyłam ramionami
-Nie wiem, ale zobacz jaki ładny widok.
Dziewczyna spojrzała na mnie, po czym podeszła do wody. Stanęła na pień który był wilgotny i wpadła do jeziora. Podeszłam do niej a na mojej twarzy pojawił się uśmiech dziewczyna złapała mnie za rękę i wciągnęła do wody. Nirvana wepchała mnie pod wodę i zaczęła mnie topić, przynajmniej jej się tak wydawało. Po paru minutach wyciągała mnie z pod wody. Wyglądała jakby zobaczyła ducha.
-Jak ty... Znaczy..
 Uśmiechnęłam się.
-No widzisz ja tak samo jak ty jestem wilkiem. To chyba wszystko wyjasnia. Prawda?
-Ech.. prawda.
(Nirvana , brak weny)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits