15 stycznia 2016

Ważna informacja!

To tym razem admin główny WKJN. Z tego co czytałam renowacja waszym zdaniem była pomysłem do bani. Przepraszam was za to bardzo. Myślałam, że chociaż trochę poprawi to sytuację na blogu, a tu tymczasem lipa. Większość członków zapewne przez to odejdzie. Więc jeszcze raz: PRZEPRASZAM!!! 
Postanowiłam, że formularz trochę udoskonalę (gdyż ten nowy wam się za bardzo nie podoba...) Powróci stare-nowe WKJN! ^^ Oczekujcie nowego prologu, a nowy formularz (już sie za niego zabieram!), już możecie wysyłać mi do watahy ^^ Dajecie mi jeden dzień! (Do soboty się wyrobię!) Mimo wszystko dziękuję Domi za trud. Renowacja jednak nie była nam potrzeba. Tak, wiem, dopiero teraz się o tym przekonałam (członkowie dali mi do myślenia..) Są blogi, które potrzebują renowacji bardziej niż Wataha Karmazynowej Nocy ^^

~~Fragonia

1 komentarz:

  1. Fragonia nic sie nie stało grunt to pomysł o którym wszyscy wiedzą. Pozdro od Kasai i Nyki

    OdpowiedzUsuń

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits