26 stycznia 2016

Od Moon cd Anubis'a

Dogoniłam basiora po dość dużej pogoni. W końcu Udało mi się Go dogonić i obalić na ziemie wyrwałam mu wisior ten pokazał mi kły. Szybkim ruchem założyłam wisior na szyje i uciekłam, lecz basior szybko wstał i ruszył za mną.
-Przede mną nie uciekniesz! -Krzykną po czym coraz bardziej się do mię zbliżał.
Po przebiegnięciu całego lasu wparowałam na klif i tam mię dorwał...
Powalił mię na ziemie. Lecz tak że moje ciało prześlizgnęło się po całym klifie i zatrzymało na samej krawędzi. Basior podszedł do mię i zerwał ze mnie Wisiorek.
Wyciągnęłam łapę żeby mu go zabrać. Wtedy on popchną mię mocniej na krawędź czułam jak kawałem mojego grzbietu już jest nad krawędzią.
-Oddaj mi to - warknęłam ukazując kły...
Po tych słowach posunął mnie jeszcze bardziej na krawędź. Lecz niestety moje ciało przeważyło i spadłam... Oczywiście moja głupota nie pomyślała żeby się teleportować.. Wpadłam do wody.... i film mi się uciął...

(Anubis?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits