17 stycznia 2016

Od. Kasai

Demony krukony itd. rozdzielili mnie z reszta, nie wiem czy żyją, szybkim biegiem kierowałam się do portalu, wystarczy mi tego ze mi jest niedobrze . W głębi mam nadziei ze tu wrócę i odzyskamy tereny, nagle na mojej drodze pojawiła się Minę.
- Czego chcesz!? - wykrzyknęłam
-Ciii twoja koleżanka potrzebuje pomocy.
Poszłam za dziwnym demonem ujrzałam na pół żywą Nyki. podbiegłam do niej. Parę metrów dalej leżała zabita mantikora, pomogłam jej wstać i ruszyliśmy dalej. Dotarliśmy do portalu weszliśmy do niego znaleźliśmy się umie w domu . Szybko opatrzyłam rany Nyki która teraz ciężko spała na kanapie. weszłam na komputer i na jedną ze swoich ulubionych stron, ujrzałam reklamę a raczej ogłoszenie . Szybko na nie odpowiedziałam na nie . Nyki spała była totalnie wykończona zapłaciłam przez internet rachunki zjadałam coś. Zamknęłam drzwi i poszłam spać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits