24 stycznia 2016

Od .Hayley c.d Nyki.

Oparłam się o duże drzewo .Westchnęłam i przymrużyłam oczy.
- Hayley ?! - usłyszałam.
Spojrzałam w stronę dobiegających głosów.Niedaleko mnie zauważyłam dziewczynę.Nie za bardzo chciałam z nią rozmawiać więc uznajmy ,że miałam ją gdzieś.Dziewczyna zaczęła do mnie podchodzić.Była dość niska w porównaniu do mnie.
- Hayley ? - powtórzyła.
- Czego !? - mruknęłam.
- A więc to ty - powiedziała.
Ja tylko zerknęłam na dziewczynę i posłałam jej sztuczny uśmieszek.
- A ty kim jesteś ? - spytałam.Nie poznawałam jej .Nawet nie kojarzyłam.Pamiętam tylko ,że jej imię zaczynało się od "N". Westchnęłam i popatrzyłam na waderę.
-Nyki - Odpowiedziała.
- A więc czego chcesz ? - spytałam .
( Nyki ?? Przepraszam,  że takie krótkie ale mam jeszcze tyle rzeczy do zrobienia )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits