23 stycznia 2016

Od. Ahri c.d Viper'a

Spojrzałam na basiora.W sumie sama nie wiedziałam co mam robić.Więc nie pozostało mi nic innego jak to by go posłuchać.Nie zauważyłam tego ,że wilk zaczął iść.Szybko podbiegłam w jego stronę i oboje zaczęliśmy iść .W sumie sama nie wiedziałam gdzie to jest i ciągle zadawałam sobie pytania " Czy coś się stanie ? " , " Czy zginę albo co gorsza on zginie ? " Ciągle w mojej głowie krążyły setki pytań na które usiłowałam odpowiedzieć. Po dłuższym czasie miałam dość rozmyślania i właśnie wtedy domyśliłam się ,że Viper coś do mnie mówi.
- ....
( Viper ? Brak czasu . Brak weny i jeszcze do tego chora jestem 0.0)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits