[Claparo Sans + Safiru] |
Imię: Anubis Aleksander Xawery Rivers. Dla znajomych: Anu lub Bis. Nie znosi swojego pierwszego imienia
"Alex" więc używa drugiego.
Płeć: To zależy jak ją
rozróżniasz. Dla jednych to basior, a dla innych...dziewczynka. Tak nazywali go
koledzy z klasy, bo osobiście wolał zadawać się z płcią piękną. Właśnie przez
to większość osób uważa, że jest gejem.
Orientacja: Biseksualny,
chociaż bardziej woli uganiać się za basiorami. Jednak nie raz był z waderą
Wiek: Dzięki pani Moon ma
teraz lat czternaście. Tak, dobrze przeczytałeś. Dlaczego nie szesnaście? Bo
starzenie zatrzymało mu się na piętnastym roku życia roku.
Partner/ka: Raczej wątpi, by
ktoś go zaakceptował takiego, jakim jest.
Zauroczeni: Ma kilka:
Szanowana Pani Moon, Rother oraz...Mephisto. Ojciec go zatłucze, ale co
poradzić?
Rodzina: Upierdliwy-antygej-brat
Viper. Opętana-siostra-którą-omal-nie-zabił Tytania. Oraz znany wszystkim
nekrofil-sadysta-alpha Darkness.
Szczenięta: Yyy...
Przynależność: Wataha
Stanowiko: Alchemik, szpieg
Stanowiko: Alchemik, szpieg
Charakter: Z początku można by powiedzieć: cham i
prostak. Faktycznie, Anubis nie należy do tych grzecznych i spokojnych. Jest to istna tykająca bomba. W każdej chwili
może wybuchnąć. Potrafi się obrazić o byle co i "fochać się" nawet
kilka miesięcy. Przeprosić go jest bardzo trudno. Za to przekupić bardzo
prosto. Chłopak jest bardzo nieufny względem innych członków watahy i każdego
nowego obserwuje czujnym okiem, aby ten czegoś "nie
przeskrobał". Mówi prawdę, a to
oznacza, że jest szczery do bólu. Nie jest jednak sadystą. Nie lubi się znęcać,
tym bardziej, że on sam uważa, że wszyscy znęcają się nad nim. Kobiety szanuje.
Potrafi być szarmancki, co denerwuje zazwyczaj inne basiory. Jest bezczelny i
potrafi pyskować do każdego. Jest egoistą do potęgi piątej, więc myśli tylko o
sobie. Ma specyficzny, czarny humor. Może mu to zostało z wieku dziecięcego?
Rzadko okazuje skruchę. Potrafi być
naprawdę mocny słowem. Woli rozwiązania dyplomatyczne, aniżeli siłowe. Jakoś
nigdy nie był zresztą specjalnie dobry w walce. Potrafi zachować zimną krew w
najbardziej przerażających momentach. Na jego ustach zawsze gości złośliwy
uśmieszek. Jest dumny i bardzo pewny siebie. Nie ma więc problemu z niską
samooceną.
Aparycja: Chłopak jest
raczej niski, około 145 m. Jest również chudy, ale za to dobrze umięśniony.
Jego oczy są szmaragdowe, a włosy rudo-czarne. Na przedramieniu ma czarną
gwiazdę, podobnie jak rodzeństwo. Zazwyczaj nosi luźne ubrania w kolorze
czarnym. Jego prawe ucho jest przebite i nosi w nim duży, czerwony kolczyk. Na
szyi nosi zazwyczaj swój wierny łapacz snów. Jako wilk Anubis zdecydowanie
różni się od tamtej postaci. Nie wygląda teraz jak lis. Jego futro jest
zdecydowanie ciemniejsze. Wyrosła mu również grzywka, rudo-brązowa. Ogon jest
puszysty i krótki jak w poprzedniej formie. Jedno oko jest zielone a drugie
złote. Nosi kilka niewielkich warkoczyków oraz wisiorki na szyi. Jest również
jednym z tych mniejszych wilków. Przez grzbiet przebiega duży, czarny pręg.
Oczywiście pozostało kilka pamiątek po wcześniejszym kolorze futra (złote
plamki).
Żywioł: Równowaga, Toksyna. Trzeci żywioł trudno jest
określić. Można by nazwać go grawitacją, bądź iluzją, ewentualnie umysłem. Coś
pomiędzy tymi trzema. Załóżmy jednak, że włada tym pierwszym.
Moce:
- ~Toxic - dzięki tej mocy Anubis jest w stanie zatruć powietrze dowolnymi chemikaliami. Toksyna rozprzestrzenia się szybko. Jej maksymalny zasięg to 5 hektarów. Może utrzymać się nawet do 48 godzin. To już w sumie zależy od chłopaka.
- ~ My little Portal - Basior potrafi wytworzyć w dowolnym miejscu portal do dowolnego świata/wymiaru. Przez taki portal może przejść tylko Anubis, bo tylko on go widzi. Potrafi dzięki niemu też podróżować w czasie i przestrzeni.
- ~Lampard - umiejętność spowalniania lub przyśpieszania czasu. Dzięki temu może się wydawać, że Anubis biega niezwykle szybko lub zwinnie unika ciosów. Jest to bardzo przydatna moc, jednak bardzo męcząca w użyciu.
- ~Knifer - Chłopak potrafi wytworzyć zakrzywione, niezwykle ostre noże, zdolne przebić każdy surowiec. Pędzą one w stronę wybranych ofiar Xawerego. Jeżeli dostaną się do ciała ofiary, jedynym sposobem, aby je wyciągnąć jest niestety zabieg chirurgiczny lub sam Anubis, który potrafi sprawić, żeby noże zniknęły. Nie zawierają żadnej trucizny, ale mimo to są bardzo niebezpieczne.
- ~Szlam - chłopak potrafi wytworzyć ogromną kulę szlamu oraz miotać nią. Jeżeli przeciwnik oberwie, zostanie unieruchomiony, podobnie jak jego magia, a Xawery będzie mógł wykonać kolejny ruch.
- ~ Grawitacja - Anubis potrafi "wyłączyć" przyciąganie ziemskie w dowolnym momencie. Z jednej strony potrafi być to świetna zabawa, a z drugiej strony okropne utrudnienie dla wrogów, gdyż ziemia już go nie przyciąga. Dzięki temu chłopak potrafi poniekąd latać.
- ~ Iluzja - Anubis potrafi utworzyć dowolną iluzję. może to być albo drugi Anubis, albo iluzja bólu, albo iluzja jakiegoś miejsca, bądź rzeczy. Iluzje są naprawdę niesamowite i wyglądają jak realne, jednak, kiedy dotkniesz jakiś przedmiot, on się rozsypuje. Co innego jest ze zwierzętami, lub istotami. One utrzymują się dużo dłużej, chyba, że je czymś zranisz. Wtedy stają się mgła, która przysłani ci umysł i najczęściej tracisz poczucie czasu i miejsca. Ta mgła to coś w stylu narkotyku. Niemożliwie uzależnia od pierwszego wdechu i otumania. Jeżeli nie będziesz miał z nią styczności od pierwszego wdechu, jest możliwość, że wywoła to zaburzenia w twoim organizmie (np: drgawki, padaczkę, problemy z poruszaniem się, tańczące plamy przed oczami, częste wymioty, zaburzenia psychiczne itp.),a to sprawi, że będziesz chciał wdychać cały czas te opary. Jedynie wytrzymanie bez nich przez 48 godzin może zdjąć urok. Jednak ostrzegam: to mogą być najdłuższe godziny w twoim życiu...
- *Więzy krwi - Chłopak umie kontaktować się telepatycznie z Tytanią oraz Viperem. Umie od nich pożyczać moce, wyczuwać ich obecność oraz ustalać ich lokalizację i zamieniać się z nimi ciałami.
- Maat - materializacja i dematerializacja dowolnych przedmiotów.
Umiejętności:
- Siła: 300
- Szybkość: 500
- Zwinność: 500
- Moc: 600
- Technika: 250
- Równowaga: 250
- Zręczność: 400
- Ukrycie: 500
Przedmioty: Łapacz snów otrzymany od ojca. Przedmiot ten świeci, kiedy Anubisowi grozi niebezpieczeństwo. Kilka fiolek i mikstur.
Talenty/Zainteresowania: Anubis jako jeden z nielicznych, nie interesuje się walką, ani medycyną. Jest za to wybitnym alchemikiem. Umie stworzyć dowolną miksturę, bez najmniejszego błędu. Potrafi określić również składniki odpowiednie do mikstur, oraz opisać, do czego służy dana mikstura. Chłopak bardzo interesuje się wbrew pozorom sztuką min. Liryką. Jest wybitnym krytykiem, jeżeli chodzi o sztukę. Na dilera byłby jak znalazł! Interesuje go również biologia i...magia. W rzucaniu zaklęć chyba tylko Tytania mogłaby się z nim równać!
Towarzysz: Nie szuka
Inne:
- Uwielbia bawić się w wywoływanie duchów. Nie raz miał kontakt ze zmarłymi.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!