24 października 2017

Ostatni Diler (Od Darknessa i Vipera do Yoku)

  Czarnowłosy spojrzał nieufnie na blondynkę, trzymającą dragi w lewej ręce. Majtała nimi przed nosem synalka Alphy, jakby traktowała go jak skorego do zabawy kociaka. Pewno myślała, że brunet zaraz zechce złapać i zabrać jej towar. Niedoczekanie. 
  - Ja wiem, czego chcę. - powiedziała beznamiętnie blondynka, rzucając za siebie torebkę z białym proszkiem. - Umawialiśmy się na 500 trefli, a przyniosłeś mi marne 450. Przeliczyłam dwa razy i dwa razy wyszło mi 450. 
  - Taka jesteś cwana? - zapytał znudzony Wilkobójca, wyciągając spluwę. Wycelował dokładnie w czoło znudzonej blondi. Dziewczyna znudzona przetarła tylko oczy i oparła się o fotel, czekając na dalszy ruch czarnowłosego. Wiedziała dobrze, że nie strzeli.
  - Pieprzona dilerka. - warknął Viper, zaciskając ręce. - Jestem pewien, że umawialiśmy się na 500 i 500 przywieźliśmy. Zwinęłaś kasę i teraz domagasz się reszty? 
  - Mogę już w nią strzelić? Naprawdę mnie korci. - jęknął Wilkobójca, dokładniej celując. 
  Blondynka tylko wzruszyła ramionami. Była zbyt pewna siebie. Albo wiedziała, że Darkness zużył już wcześniej wszystkie naboje, albo gdzieś w ciemności czaili się pozostali, którzy tylko czekali na kolejny ruch Wisielca, aby napaść dwójkę i ich obezwładnić. 
  Z Catelyn nie było tak łatwo. Typ zimnej, wrednej suki, która tylko zgrywała niewinną, słodką blondi. Viper dał mi szybki sygnał. Czarnowłosy uśmiechnął się złośliwie i w ułamku sekundy zmienił się w wilka, po czym skoczył, aby przegryźć krtań młodej. Brunet również dokonał przemiany i złapał walizkę, po czym, nie oglądając się za siebie, wybiegł z pomieszczenia. Biegł prosto, nie zważając na hałasy z tyłu. Skupił się tylko na tym, aby wyjść na zewnątrz. 
  I właśnie wtedy na nią wpadł. Wypuścił walizkę z pyska i wylądował na Youkami, dźwigającej torby. Prawdopodobnie z zakupami. 

Yoku? Wybacz bezsens, długość...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits