26 września 2017

Ważna Informacja + Poszukiwanie członków do załogi!

 Jak pewnie wszyscy dobrze wiedzą, talon niestety nie jest już w stanie spełniać swoich obowiązków. Zajebiście mi się z tobą pracowała i z pewnością będę miło wspominać ostatnie miesiące. Niektórzy członkowie DIKI również.
 Ale wracając - otwieram nowy nabór do załogi Divided Kingdom i prawdopodobnie przyjmę więcej, niż jednego administratora. W planach mam też zatrudnienie korektora, który będzie sprawdzał dokładniej opowiadania innych oraz moderatora (jednego bądź też dwóch, w zależności od potrzeby - DiKi jest dużym blogiem i myślę, że łapki do pomocy się przydadzą). Nie chcę nikogo obciążać, ale też nie chcę mieć na blogu osoby, które zrezygnują zaraz po dwóch, trzech tygodniach czy miesiącach. Miałam już sześciu adminów, nie chcę mieć łącznie dziesięciu.
  Na czym taka praca polega? Wiadomo - staramy się promować i ulepszać blog oraz rynek deltowski, wprowadzamy nowe pomysły, eventy, naradzamy się, szukamy nowych członków... No i ten - nie szukam leni. Z leniami już pracowałam i fajnie nie było (Kyu wie... [*]).Osoby, które będą ciężko i systematycznie pracować będą dostawały małe upominki pod koniec każdego miesiąca, z kolei ci, którzy chociaż spróbują swoich sił w naborze dostaną po 100 trefli. I od razu mówię - to poważna sprawa i nie róbcie sobie z tego żartów.

Ankieta do naboru!

  Jest jeszcze ważna informacja, którą chcę wam przekazać. Niedługo Divided Kingdom zostanie zawieszone na okres siedmiu dni, a ja - administrator Tyksona, będę niedostępna na discordzie. Co planuję w tym czasie robić? Poprawiać kilka rzeczy na blogu, zapewne zmienię też regulamin, takie rzeczy jak realia, a może i nawet nabór. Z pewnością poprawię graficznie zakładki oraz  błędy interpunkcyjne. Zrobię także drugi szablon i zdecydujecie, czy nadal wolicie pozostać przy tym, czy chcecie wygląd minimalistyczny. Dzień przed zawieszeniem napiszę informację na blogu. Miałam dzisiaj już to zrobić, ale jako iż muszę ogarnąć jeszcze kilka spraw, postanawiam to trochę przesunąć.
 Przypominam o pisaniu opowiadań! Niedługo pojawi się event, a ja chciałabym zobaczyć wasze wypociny na blogu jeszcze przed zawieszeniem i wpisem fabularnym! :) 
  PS: Pojawiły się nowe znaczniki. W formularzu Naokiego (którego serdecznie witamy!) możecie podziwiać moje ręcznie robione, graficzne dodatki. I jak wam się podobają?

2 komentarze:

  1. Znaczniki zajebiste. O wiele bardziej pasują niż te poprzednie, chociaż tamte też mi się podobały ;)
    ~Homunculus

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam mogę pomagać z boku. Podrzucać pomysły do fabuły, rzeczy do rynku, dawać rady ze strony tłumu ale najpierw odpiszę opowiadanie, bo w końcu znalazłem czas. :D

    OdpowiedzUsuń

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits