02 września 2017

"Ogień i woda...

...nie za bardzo się kochają. Ale jeśli już się kochają, to namiętną miłością.”
GODNOŚĆ: Ziva van der Eretein. Niektórzy mówią do niej także Sharees mówiąc jej, że jest podobna do zaginionej córki pewnej pary królewskiej.
PRZYNALEŻNOŚĆ: Traveles in Cleft of Dimenstions
PŁEĆ: Kobieta
ORIENTACJA: Zdecydowanie jest ona heteroseksualna, natomiast zdarza się jej komentować inne dziewczyny tak, jakby była homoseksualna.
WIEK: W porównaniu do niektórych stworzeń tej samej rasy żyje dość krótko bowiem ma 1004 lat. Jej wygląd zatrzymał się jednak na wieku 19 lat.
RASA: Wilkołak choć dla niej bardziej znane jest określenie ulfhedinn. „Wilkołak to na poły człowiek, na poły wilk. Z obu bierze to, co najgorsze i najgroźniejsze. Łączy ludzki spryt i okrucieństwo ze zwierzęcą żądzą krwi i morderczym instynktem. Przemiana w wilkołaka zachodzi zwykle za sprawą klątwy, jest niekontrolowana i nieświadoma. Po powrocie do człowieczego kształtu wilkołak nie pamięta swych czynów - w przeciwnym razie zresztą z pewnością albo by oszalał, albo targnął się na swoje życie.”
Wychowano ją także jako driadę.
SYMPATIA: Ziva jest osobą, dla której określenie „serce z kamienia” nie jest czymś obcym. Naprawdę tak potrafi się zachowywać, a bynajmniej sprawiać takie wrażenie. 
  
RODZINA:
Ce'Vanne – Jest to driada, która zajmowała się Zivą, odkąd tylko ją znalazła, zawsze wspierała dobrą radą dopóki nie napadli na jej schronienie strażnicy królewscy, którzy zamordowali ją z zimną krwią. Przed śmiercią wyznała dziewczynie, że została ona opuszczona przez rodziców.
STANOWISKO:  Strażnik / W TICOD wojownik.
CHARAKTER: Ziva swoje zachowania wykształciła w oparciu o liczne doświadczenia, które przeżyła. Dopóki nie pozna się jej dostatecznie dobrze może wydawać się spokojną, poważną i oziębłą osóbką. Jest dość nieufna wobec nieznajomych. Poza tym bywa też agresywna i wybuchowa, a to ostatnie zdarza się jej dość często. Jest dość ciekawska, ale często się tego wystrzega, ze względu na to, że wychowały ja driady, które raczej uważają wszystko za potencjalne zagrożenie. Nienawidzi , gdy ktoś ją okłamuje, a ona już zdążyła poznać prawdę. Jest dość odważna jak na dziewczynę, przez co też często pakuje się w kłopoty, co z kolei dzieje się przez te ludzkie nawyki. Jest wrażliwa, ale ukrywa to pod maską, zdenerwowanej i aroganckiej dziewczyny. Wobec bliskich jest zdecydowana, stanie w obronie przyjaciela bez najmniejszego problemu. Analizuje każdy krok, nie tylko swój. Na podstawie obserwacji w końcu uda jej się utrafić w słaby punkt przeciwnika. Lubi mieć wpływ na los innych, nienawidzi sprzeciwu i równie ciężko jest jej się komukolwiek podporządkować. Nie toleruje przegranej. Jeśli coś jej się nie podoba, zrobi wszystko by to zmienić choćby miała się przy tym stać komuś krzywda. Nie przeszkadza jej ból, jest na tyle walnięta, że bardzie ją to podnieca aniżeli przeraża. Wcale nie przeraża jej widok krwi, przez co jest nie ma żadnych skrupułów i bywa bardzo bezwzględna i przy tym brutalna
APARYCJA: Ziva, brak słów aby opisać jej urodę. Błękitne, zwykle nieskazitelnie proste włosy, miodowe inteligentnie wyglądające oczy i blada karnacja sprawia, że wygląda niczym porcelanowa lalka. Oczy niczym dwa diamenty-piękne i kosztowne oddające blask i świetność duszy. Cała twarz w czarującym, zagadkowym uśmiechu przypomina również pięknie rozwijającą się różę. Posiada niezwykle jasną oprawę oczu przez co z reguły ma je dość mocno podkreślone by bardziej podkreślały jej urodę. Ma dość jest średniego wzrostu, a jej sylwetka jest niezwykle smukła. Porusza się z wdziękiem. 
ŻYWIOŁY:  Żywioł główny: woda
Żywioł poboczny: światło
MOCE: 
  • Rozbłysk Słoneczny – Ziva przywołuje promień energii słonecznej, zadając obrażenia przeciwnikom znajdującym się na obszarze działania. Wrogowie znajdujący się w centrum zostają ogłuszeni, a przebywający na skraju obszaru działania — spowolnieni. Następnie energia dziewczyny pozostaje przepełniona potęgą słońca, dzięki czemu jej kilka kolejnych ataków zadaje dodatkowe obrażenia magiczne.
  • Nawałnica Piór – Ziv wyskakuje w powietrze, na chwilę stając się niemożliwą do obrania za cel. Następnie wysyła grad ostrzy na obszarze w kształcie stożka, z których każde zadaje obrażenia trafionym wrogom i pozostawia po sobie pióro. Będąc w powietrzu, wadera nadal może się przemieszczać.
  • Profancja - Dziewczyna biernie wykrada energię ze swoich ofiar. Dodatkowo, może otoczyć się duszami ofiar, zadając obrażenia przeciwnikom znajdującym się w jej pobliżu.
  • Błyskawiczny Mróz - Przywołuje kulę lodu, która leci w kierunku przeciwników, obladzając i zadając obrażenia celom na swej drodze. Kiedy pocisk wybuchnie, zadaje obrażenia obszarowe i ogłusza cele w okolicy.
  • Bliźniacze Sztylety - Ziva ciska dwoma ostrzami w linii, zadając obrażenia wszystkim trafionym wrogom. W miejscach lądowania sztyletów pojawiają się pióra.
ZAINTERESOWANIA/TALENTY:
- Ziva świetnie jeździ konno i potrafi posługiwać się mieczem z grzbietu wierzchowca. Warto też dodać, że nie boi się kopytnych zwierząt, a wręcz przeciwnie. Świetnie dogaduje się z końmi i jeszcze nie zdarzyło się by któryś zrobił jej krzywdę. Z utratą każdego zwierzęcia z ręki istoty rozumnej ma coraz większą odrazę i chętnie mści się za wyrządzoną zwierzakowi krzywdę.
- Jako iż całe życie wychowywała się w lesie posiada doskonałą wiedze na temat różnorakich terenów. Bardzo szybko i z najmniejszym szczegółem zapamiętuje miejsce, w którym się znajduje chociażby po rozmieszczeniu np. drzew.
- Uwielbia ćwiczyć swoją rękę i oko, to znaczy, że uwielbia trafiać do celu. Uczy się cały czas strzelania z kuszy jednak zdecydowanie bardziej woli sztylety.
MOC SPECJALNA: 
  • Urok - Kiedy Ziva pocałuje kogoś, nawet tej samej płci, zawiera pomiędzy sobą, a nim specyficzną więź, nie pozwalającą sprzeciwiać się jego rozkazom i słowom. Kiedy jednak dana osoba chce to zrobić, jego mięśnie drętwieją, dopóki się nie podporządkuje. Działa to jednak tylko na stanowcze rozkazy. Im większa siła wypowiedzianych słów, tym bardziej wpływają one na ofiarę.
HISTORIA: 
24 listopad 1015

„Już dawno spadły liście, a z nieba powoli upadały płatki śniegu tak jak królestwa i potęgi królów, a dzisiaj dwie z moich podwładnych, Lilith i Epimeliada znalazły pod Duchem Zaklętym w drzewo w wielkiej dąbrowej znaleziono małą dziewczynkę jeno ubraną w skórę z wilka z przywiązanym fafałkiem by z niej owe szaty nie spadły nazbyt rychło. Przywiązana powrozem do drzewa siedziała i spoglądała gniewnie na moje siostry, które próbowały się do niej zbliżyć, najwyraźniej nie czekała na litość. Zanim zabraliśmy ją ze sobą dowiedziałam się, że ma na imię Sharees, natomiast powiedziałam jej szybko, by szybko o nim zapomniała, bowiem od teraz miała nazywać się Ziva. Gdy tylko dotarłyśmy do wioski wszystkie siostry zbiegły się do nas zataczając krąg co najwyraźniej nie spodobało się Zivie. Szybko pozbyłam się niepotrzebnego chaosu i zaprowadziłam dziewczynkę do naszego małego źródełka, gdzie miała okazję się umyć bowiem jej włosy pokrywało błoto, tak jak i stopy oraz chude nogi aż po kolana. Zaraz po kąpieli pozwoliłam się jej położyć na posłanie, by mogła się ogrzać i wyspać.”
25 listopad 1015

„Gdy tylko wkroczyłam do szałasu gdzie spała Ziva zdziwiłam się ogromnie. W łożu zamiast brudnego dziecka leżała czarno włosa dziewczynka o porcelanowej i jasnej cerze niczym lód. Z zimna na jej policzkach pojawiły się rumieńce, która dodawała jej twarzy ciepłego wyrazu. Powoli otworzyła swoje oczy o kolorze bladego złota gdy tylko usłyszała mój głos, uśmiechnęła się delikatnie do mnie i wstała. Była trochę niższa ode mnie, jej sylwetka była bardzo uboga, chudziutka, jakby zostały z niej same kości. Teraz widać było, że na twarzy miała bardzo mocno wyrysowane kości policzkowe.”
14 marzec 1016

„Powoli zaczęły kwitnąć kwiaty na łące, trawa i drzewa zaczęły się zielenić, zwierzęta zrobiły się dużo bardziej aktywne i można było spotkać je wszędzie. Ptaki całymi dniami śpiewały kojące dla uszu melodie, jednak tego dnia zdarzyło się coś strasznego. Ziva, która przyzwyczaiła się do naszego życia uciekła. Wysłałam siostry na poszukiwania jej, nie chciałam by odnalazła swoja rodzinę, muszę pozbawić ją wspomnień gdy tylko to będzie możliwe.”
16 marzec 1016

„Po dwóch dniach poszukiwań znaleziono Zivę, pod postacią wilka. Leżała dzień od Ducha zaklętego w drzewo , cała poraniona przez dzikie zwierzęta. Od razu postanowiłyśmy, że zajmiemy się dziewczynką, by szybko doszła do siebie. Zebrałyśmy się z siostrami by stwierdzić kim lub czym jest Ziva. Ustaliłyśmy, że jest ona likantropem i to bardo silnym jak udało się stwierdzić po śladach jakie po sobie zostawiła. Najprawdopodobniej została u siebie w wiosce uznana za potwora i potencjalne zagrożenie, dlatego ją wyrzucono i przywiązano do drzewa. Jeszcze tego samego dnia, zgodnie z planem usunęłam wszystkie wspomnienia dziewczynki z jej poprzedniego życia w świecie zwykłych ludzi. Teraz rozpoczniemy trudną naukę ulfhedinna.”
PRZEDMIOTY: 
Sztylet z kości słoniowej – jest to przedmiot magiczny. Ma on bowiem zatrute ostrze i jeśli nie ma się odtrutki na daną truciznę człowiek umiera w zadziwiająco szybkim tempie. Ziva używa go bardzo rzadko, gdyż z czasem jej samej zaczęło brakować antidotum, a najmniejsze skaleczenie było by bardzo dużym błędem. Z reguły jest schowany pod jej ubraniem owinięty w grubą skórę.
Zwykłe sztylety – są najczęściej używaną bronią przez Zivę, nie zagrażają jej życiu, więc nie obawia się ich używać.
PAMIĄTKI:
- Ostatnie krople antidotum na truciznę ze sztyletu z kości słoniowej przekazane przez jej opiekunkę.
- Ogromny pierścień, który ma ze sobą od urodzenia, prawdopodobnie otrzymany od rodziców.
- Błękitny świecący kamień, który nosi na rzemyku przewieszony przez szyję znaleziony podczas ostatniej wyprawy.
LOKALIZACJA: Assyrio
BANK: 200 trefli
INNE:
- Jest w stanie usiąść przy martwym zwierzęciu i czasem nie raz płacząc czuwać nad nim godzinę pokutując za los jaki spotkał dane zwierzę.
- Utrzymuje się przy niej zapach czarnego bzu.
 Siła - 100 Szybkość - 250 Zwinność - 400 Moc - 400
Technika - 450 Równowaga - 500 Zręczność - 300 Ukrycie - 600

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits