25 sierpnia 2017

Nowa szata graficzna - już gotowa!

Siemano moje kochane Chowańce Deltowskie! ^.^
Ja już pół wieku temu chwaliłam się na discordzie swoimi umiejętnościami graficznymi, wraz z Talonem oczywiście. No i postanowiłam z drugim adminem odświeżyć zatem graficzną. Pojawiły się nowe avatary, super banery, trzy nowiusieńkie prezentacje i kilka stempelków! :)
Jedynie zaproszenie nie jest mojego autorstwa, jednak postanowiłam je zachować. Veth za bardzo się postarała, żebym teraz ją wywalała, a poza tym sama jestem zmęczona dłubaniem w gimpie tak bardzo, że zrobię sobie wolne od grafiki (jedynie dokończę te szablony na sott). 
Zapraszam do obczajenia nowych grafik. Kto wie, może jakaś prezentacja czy avatar przypadnie wam do gustu? 
~Tyks aka Szabloniarz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits