26 września 2017

Konkurs TICOD

Przez to, że WZ ma własny konkurs, sam zacząłem być męczony przez *kaszle* dwie panie. Dlatego też moi drodzy podróżnicy wymiarów.. czas na.. KONKURS MOKREGO PODKOSZULKA. Jakie są zasady? Bardzo proste, wysyłacie mi zdjęcie osób w bikini (Albo jak najbardziej podobne do waszej postaci, lub zwyczajnie dajcie mi zdjęcie, a ja urwę tej postaci łeb). Do tego krótki opis minimum 300 słów, jak idziecie po scenie, a na końcu, wy sami, lub ktoś oblewa was wodą. Proste? proste. Najlepszy opis i oczywiście zdjęcie dostanie WYSOKĄ nagrodę, niespodziankę. Polecam korzystać, ja jestem wyjątkowo hojnym dupkiem. Będą oceniać was oczywiście sędziowie, a jest i czterech! Polecam im się podlizywać ^^ Czas macie do 28 września.

Sędziowie: (Jeśli ktoś jeszcze chce być sędzią, można się zgłaszać -  wymagana znajomość ortografii i nie należenie do TICOD)
  • Shadow
  • Darkness
  • Youkami

Jury ocenia od 1 do 10:
  • Wygląd (Nie tylko na zdjęciu, ale także opisanie waszego wyglądu)
  • Opis (Ortografia, długość, estetyka i te sprawy)
  • Podejście (Czy robicie konkurs z widocznym entuzjazmem, czy nie)
Dodatkowe punkty:
  • Każdy uczestnik może przyznać innemu uczestnikowi 5 punktów
  • Za znalezienie mokrych zdjęć, też może coś wpaść :D 2 punkty!
~ Dziękuję za uwagę, Pacyfista Talon

Ps. Osoby bez ludzkiej formy, mają łatwiej, gdyż dostają na czas trwania konkursu taką możliwość, czyli nie macie problemów z twarzą postaci ;P

Ps. 2. Wszystkie opowiadania proszę wysyłać na konto "talon"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits