24 lipca 2017

Od Pandory do Miyashi

Włóczyłam się bez celu poza miastem, pogoda nie była za ciekawa, ale jaki dzieciak przejmuje się pogodą. Miałam potrzebne rzeczy w plecaku. Wiał mocny wiatr, ale gdy tylko weszłam do lasu, zrobiło się ciepło, drzewa zatrzymują wieją wiatr. Szłam lasem, odgarnęłam spadające kosmyki moich włosów do tyłu, usłyszałam mały szelest i ujrzałam dziewczynę, w różowym stroju i z ogonem. Podeszłam do niej, miała również czerwone oczy.
-Cześć.
Powiedziałam, podchodząc do dziewczyny.
-Jestem Pandora, a ty jak się nazywasz?
Czerwono oka spojrzała, na mnie i po chwili odpowiedziała.
-Nazywam się Miyashi.
-Miło cię poznać Miyashi
Dziewczyna mi się przyglądała, tak jakby sprawdzała, czy jestem wrogiem.
(MIYASHI^^)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits