22 lipca 2017

Od Nyxs Do Akali

Obudziły mnie promienie słońca, które się pięły po wzgórzu, na którym spałam. Podniosłam swój zacny ogon i się przeciągnęłam, jednocześnie rozprostowawszy skrzydła, spojrzałam w dal, następnie wybiłam się i wzbiłam w powietrze. Prare Kilometrów dalej, wylądowałam na ziemi, by napić się wody z rzeki. Wtedy padł na mnie cień z góry, spojrzałam w górę zauważyłem biała waderę. Wzbiłam się do góry i dołączyłam do wadery, gdy ta tylko mnie zaówrzyła skierowała swój lot na dół, ruszyłam na dół.
-Kim jesteś?
Spytała.
- Nyxs, a ty?
- Akali, my się znamy?
- Nie przypomina mi się żebym spotkała takiego wilka.
(Akali)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits