16 maja 2017

Od Tytanii C.D Kasai

  - K-kasai? - jęknęła wadera i spojrzała na swoją przyjaciółkę. - Naprawdę? Boże.. tak się ciesze, że poza Darknessem ktoś jeszcze pamięta tamten czas!
  Czarnowłosa nie mogła się powstrzymać i przytuliła swoją przyjaciółkę. Kasai wyglądała na początku na zdezorientowaną, jednak odwzajemniła jej uścisk. W normalnej sytuacji nie byłoby to takie radosne, jednak świadomość, że ktoś jeszcze ją pamiętał dała jej ulgę. 
 - Mam nadzieję - zaczęła czerwonowłosa. - że w niczym ci nie przeszkodziłam... 
 - Skąd! - mruknęła czarnowłosa i w końcu udało jej się oderwać od dziewczyny. - Właściwie to się nudziłam. Nie jestem w stanie wyjść na zewnątrz, do tych wszystkich ludzi... 
 Czerwonowłosa przekręciła tylko oczami i uśmiechnęła się. Podała Tytanii dłoń i spojrzała jej prosto w oczy. Miała rację. Ona musiała się w końcu przełamać. Teraz, z jej pomocą, da radę. 
 - Nic ci nie mówiłam, ale zamierzam cię zabrać na miasto. Musimy porozmawiać. - mruknęła poważnie czerwonowłosa.
  Tytania tylko wywróciła oczami i wstała, gotowa do działania. Szybko zdołała zmienić swoje dzienne ubranie na sukienkę. Przynajmniej będzie w ten sposób jakoś wyglądać. Poprawiła makijaż i była już gotowa na wypad z dziewczynką. Jeszcze chyba nigdy nie była tak podekscytowana.

<Kas? Brak propozycji xP>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits