01 maja 2017

Od Kasai do Est

Sytuacja między mną, a Est była mocno spięta.
-Est, do jakiej watahy należysz?
-A co cię to interesuje!
Burknęła wadera
-No nie denerwuj się tak, bo ci cienieje skoczy.
Zaśmiałam się, w ty czasie Est zaczaiła się do ataku, lecz nim zdążyła na mnie skoczyć, udało mi się usunąć na bok.
-Po co mnie atakujesz?
-Bo działasz mi na nerwy.
Bardzo mnie to zdziwiło, gdyż wyskoczyła z tym ni z gruchy, ni z pietruchy.
-Ale po co te nerwy?
W jej oczach był dziwny purpurowy ogień, wyglądało to tak, jakby straciła kontrole nad sobą.
Wadera coraz mocniej odsłaniała swój rząd białych ostrych zębów. Nie miałam ochoty na walkę, no i jeszcze mój stan zdrowia na to nie pozwala. Zaczęłam wiać przed tą całą dziwną sytuacja, nie zbyt daleko udało mi się zawiać. Wilczyca zatrzymała się tuż przed demną.
-No bez jaj!
Est ruszyła szarżę na mnie, szybko zareagowałam na ren ruch i tuż po chwili toczyłam z nią walkę. Żeby było śmieszniej, byłam zbyt słaba, by używać magi, dlatego musiałam to jakoś przetrzymać, chodź, wiedziałam, że nie wyjdę z tego cało. Po paru chwilach i atakach tej wadery moje rany zaczęły się otwierać, starałam się nie zwracać na ten ból uwagi, niestety po paru ciosach nie miałam sił. Upadłam na ziemie, wilczyca miała zadać mi ostateczny cios, gdy nagle potężna pojawił się portal, który wciągną mnie do swojego wnętrza w tym czasie zamknęłam oczy z powodu oślepiają blasku. Gdy byłam wewnątrz portal, otworzyłam oczy i ujrzałam pustkę, w której wisiały różnorakie zegary. Wisiał w nicości i nie wiedziałam co jest grane.
- Halo?
Na to przedziwne wręcz pytanie odpowiedziało mi echo.
-Gdzie ja do jasnego anioła jestem!
I znowu to echo, ta sytułają zaczęła mnie przygnębiać. Nagle przed oczami mykną mi jeden z zegarów.
-Mam zwidy, czy jak?
Po chwili wszystkie zegar zaczął mnie okrążać aż straciłam od tego przytomność.

***Autor***
Gdy Kasai straciła przytomność pochłonęła ją biel, gdy znowu znalazła się na Delcie, nie była tą Kasai, którą wszyscy znali. Ponieważ ona została cofnięta w czasie.
(EST sorki, że tak krótko Podpisaliśmy )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits