27 kwietnia 2017

Czas na zmiany.

Cóż, ostatnio nie było za ciekawie. Mówię o mojej aktywności. Po prostu zawiodłam. Miałam zajmować się watahą a jedynie co robię, to użalam się nad sobą i nad swoim życiem. To nie jest wobec was fair, za co przepraszam.
Postanowiłam w końcu wziąć się za siebie i za was. Od dzisiaj prawdopodobnie miła, opierdalająca się Tyks zniknie na zawsze. Od teraz stoicie przed wymagającym adminem (yhy, no na pewno). W pierwszej kolejności chcę zorganizować wam coś, czego tak wiele osób nie lubi:

Czystka!!! 😈

Powiem wprost: należy pod postem napisać, jakie wdzielibyście zmiany na blogu. I nie, nie przyjmuję takich rzeczy jak "wataha jest idealna!". Coś na stówę musi wam się nie podobać D: (a levele do towarzyszy dodam. Chyba.) Jeżeli już na pewno nie widzicie na blogu żadnych zmian, to chociaż napiszcie, jaki chcielibyście szablon (mam już pewną koncepcję, a ten nowy, który pokazywałam na skype prawdopodobnie nie zaistnieje, gdyż uważam go za zbyt ponury). Wpisywać się można do 27 kwietnia. Termin jest dosyć krótki, jak na poprzednie czystki. Jest to również okazja do powrotu niektórych członków. Jeżeli nadal chcesz należeć do watahy lub powrócić, po prostu wpisz się w komentarzu (Od falki na dole wymień swoje postacie, które mają zostać np. ~Darkness, Fragonia, Viper, Tytania itp.)
Kolejna sprawa - zapraszam we wtorek (ten) PO ŚWIĘTACH o godzinie 20.00 na chat RPG. I jeżeli TYLKO pojawi się orgia, bądź te rozbieranie się, to uduszę ;w; (tak, tyczy się to szczególnie Haylee).

I jeszcze jedno info: wpis fabularny, ze względu na czystkę i remonty, zostanie lekko opóźniony, za co przepraszam. A co do remontów - być może po czystce wataha zostanie zawieszona od 2 do 7 dni (strona zostanie zablokowana na ten czas, jednak chat na skype nadal będzie działał!). Po prostu chcę, aby admini zajęli się chwilowo wprowadzaniem tych królestw. 
Dziękuję za uwagę.

Wasza Tygz, maskotka bloga, w skórze Darka.
Znowu chce wyróżnić się spośród tłumu i pokazać, 
że ona ten blog zrobiła i ona 
go poprowadzi 
do końca.  

24 komentarze:

  1. Ja zostaję, bo beze mnie to nie żyje. A Est by se rady nie dała D:
    ~Tyks, Darkness, Viper, Frago, Lara, Syrek i inni.

    OdpowiedzUsuń
  2. ~Venus. Ja dopiero co wbiłam na tą grupę so...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniej jęczenia Tyks oraz nieignorowanie ze strony Est... Naprawdę czuję się czasem ignorowana przez adminów ;-;
    ~Rena,Haylee (tak Tyks, będziesz się jeszcze z Haylee męczyć) wszystkie tczy dziecki i Atos B)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja!?!?! Ignorować!?!?! Nigdy xD Po prostu wszystko robię wolno, może dlatego xD

    Ah i chcem zakładkę z towarzyszami ^-^
    ~Est-chan

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również jestem za zakładką z towarzyszami. I jeszcze xat mnie nienawidzi. Ale to chyba tylko ja tak mam xD
    ~Evangeline
    P.S. Kiedy przez 10 minut szukasz tej cholernej falki ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja może tu zostanę.
    -Yoku

    OdpowiedzUsuń
  7. Shadow I KTS zostają. Jestem za zakładką towarzyszy, opuszczeniem cen o 10%, a szablon był by milczy gdyby był bardziej kolorowy, obecny jest bardzo ponury. I chciał bym Cię prosić byś w formularzach Shadowa I KTS dodała ,,Chat: Kudllacz" bo ciężko jest mi zapamiętać ich loginy na chacie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem też za zakładką towarzyszy.
    ~Berbali

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem też za zakładką towarzyszy.
    ~Berbali

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc można by trochę ożywić szablon i dodać nowe zakładki. Obniżka cen też by się zdała. I może jakiś nowy konkursik?
    ~Alisha i Carnival

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc można by trochę ożywić szablon i dodać nowe zakładki. Obniżka cen też by się zdała. I może jakiś nowy konkursik?
    ~Alisha i Carnival

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm... Nie mam tu postaci więc się nie wpisuję, ale sama moja osoba z wami zostanie >:D
    Co do tego, co by zmienić...Szablon jest cudny, ale rzeczywiście trochę ponury. Jakby zmieniono kolorystykę to mógłby być nawet ten aktualny, ale znając Tyks zrobi jakiś nowy, więc spoko :P Towarzysze...Nwm, bo tu nie należę, musiałabym zrozumieć ich koncepcję, ale dla mnie jest to dodatek zbędny. Ceny niższe (zwłaszcza w okresie Wielkanocnym!) zawsze są mile widziane ;)I ten, ZOSTAWCIE MI TE CUDNE NAPISY typu "Ankieta" czy "Newsy" etc. Bo to jest piękne <3 Aż bym dała takie cuś u siebie, ale nie mogę zmieniać szablonu :/
    To chyba tyle,
    ~Zacny Milordeł Ziemniaczkeł pozdrawia z podłogi

    OdpowiedzUsuń
  13. Dodałabym taką malutką zmianę - linki nie tylko do wolnych opowiadań, ale również pilnych c: Mowa tu, oczywiście, o aktualnościach.
    Och, i wybaczcie mi moją beznadziejność wiązaną z brakiem aktywności :<
    ~Hunter

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie się wypowiem - chcę zakładkę z towarzyszami. [bardzo oryginalnie]
    Tay, Aaron, Mercury i Kido wszyscy zostają, póki co. :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdzie sie nie wybieram
    ~Isaac
    Jeśli chodzi o zmiany: proszę o łaskawość i trochę zrozumienia. Nie jestem od początku (i odrobine czasami nie ogarniam), wiec na razie sie jeszcze "uczę". Dajcie mi czas i zachęcam do pisania opowiadań! Chciałabym wszystkich poznać, a inni żeby wiedzieli kim jestem. Tylko tyle ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wcześniej nie było pomysłu na to, co napisać, a teraz pomysł już jest: częściej organizować chaty RPG XD

    ~ Alex

    OdpowiedzUsuń
  17. ~Raz zostaje. A jeżeli chodzi o zmiany, to mam pewien pomysł co do fabuły. Dostaniesz maila

    OdpowiedzUsuń

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits