19 marca 2017

Od Evila C.D Alix "Koniec Robo-myszy"

Alix, wpisała kod.
Zobaczyłem że, wszystkie zamienione robo myszy zamieniły się w proch.
- A wo gule, Alix jak się TTTTTTTTTTUUUUU....
Spadłem na podłogę, zamykając oczy.
Obudziłem, się w dziwnym miejscu wszędzie chodziły demony.
- Gdzieeeeeeeeeeeeeeeeee? rarastem?
- Coś, ty powiedział?
Popatrzyłem się, na demona tygrysa który przed chwilą do mnie podszedł.
- NIERWIM!
- Co?
Zamieniłem, się w wilka i skoczyłem na tygrysa.
- NIE WIEM! nawet nie wiem gdzie jestem!
- Nie denerwuj się, po patrzą się na ciebie.
Zszedłem z demona, i demony przestały na mnie się patrzeć.
- Przepraszam.
Znalazłem sobie kryjówkę,  i usnąłem w niej.
<Alix?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits