25 lutego 2017

Pierwsze spotkanie (Od Kirisa)

Księżyc widniał już na niebie. Wokół znajdowały się rozstawione, samotne domki. Widoczność była fatalna, a w okolicy nie dało się usłyszeć żadnego zwierzęcia. Teren okazał się mroczniejszy niż wszystkie dotychczasowe lokacje. Czułem się obserwowany od jakiegoś czasu. Wszystko składało się w jedną całość... Jestem w Strefie Cieni.
Szybko wyczułem, że jestem obserwowany przez dwa wilki z około 50 metrów. Stwierdziłem, że walka przysporzyłaby wiele problemów, więc zdecydowałem się na ucieczkę. Nim się zorientowałem, były już cztery wilki. Na moje nieszczęście nie znałem terenu. Ciągła ucieczka między domkami i krycie się gdzie tylko się dało, spowodowało moje zagubienie. Wrogie wilki krążyły z jednej lokacji, do drugiej, patrolując okolicę. Mrok oraz rozstawienie budynków stało się moją jedyną szansą na wydostanie się stąd. Szybko zacząłem wędrować między domami. Poczułem zmęczenie... ciągła gonitwa w strefie cieni okazała się nie być prosta. W pewnym momencie ujrzałem płot. Intuicja mówiąca mi, że tuż za mną są wilki cieni oraz przeczucie, że za płotem jest bezpiecznie, zmusiło mnie do natychmiastowego przeskoczenia płotu.
Spadłem na kogoś. Myślałem, że to już koniec, że już mnie mają. Szybko odskoczyłem i się otrząsnąłem. Zobaczyłem ją...
Zacząłem szybko myśleć, co powinienem zrobić. Pierwsza myśl chciałabym uciekał stąd, jak najszybciej. Najgorsza była myśl w przypadku zawołania wilków cieni. Cała ucieczka zakończyłaby się w taki sposób? A gdyby pozbyć się nieznajomej.. Póki jest cicho. W momencie, gdy wyciągnąłem już kły i przyjrzałem się postaci i ujrzałem coś, co sprawiło, że nie planowałem się nawet ruszyć. Po chwilowym wyminięciu się wzrokiem kocica przemówiła do mnie.
(zmieniaj ten opis ;-;)

1 komentarz:

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits