28 stycznia 2017

Siostrzany Spisek (Od Haylee Do Sarah)

Dziewczyna znajdowała się na terenie opuszczonej fabryki na obrzeżu miasta. To właśnie tu umówiły się na spotkanie, a że jej kochana siostrunia we krwi ma spóźnialstwo postanowiła się trochę rozejrzeć. Właśnie w ten sposób trafiła do piwnicy – legowiska „bestii”. W powietrzu było czuć stęchliznę i wszędzie walały się różne zmyśle machiny do tortur.  Sarah znajdowała się w samym centrum pomieszczenia z batem w ręku oraz z przywiązanym do krzesła, nagim mężczyzną. Zapewne, gdyby nie knebel z zużytych majtek w jego ustach, wołałby o pomoc. Haylee przeszła spokojnie obok niego i stanęła przy siostrze oparta plecami o ścianę.
- Zatem, czego chcesz? - rzuciła ozięble Haylee.
- Hay, jesteśmy rodziną... Czy muszę mieć jakiś powód do spotkania się z moją uroczą siostrzyczką? - zapytała spokojnie. Czuć było w jej głosie ciepło, które zdaniem pani alchemik było sztuczne. Sarah odłożyła bat na bok dając chwilę ulgi mężczyźnie po czym podeszła do siostry aby oprzeć głowę na jej ramieniu.
- Zawsze, gdy do mnie dzwonisz czegoś ode mnie chcesz, więc czemu miałoby być dziś inaczej?
- Wiesz Luśka jak-
- Nie nazywaj mnie tak. - wtrąciła Haylee.
- Dobrze... Wiesz  H a y  jak to jest się zakochać? Znasz to uczucie? Nie mam na myśli zwykłego pożądania tylko  miłość od pierwszego wejrzenia! Doskonale musisz je znać. W końcu nie bez powodu sprowadziłaś sobie aniołka do domu.
- I co twoja gadka o uczuciach ma wspólnego ze mną?
- Widzisz... mój ukochany... on... nie jest mną zainteresowany, ale wiem jak to zmienić. Wystarczy obrzydzić mu jego aktualny obiekt westchnień. Jeśli mi pomożesz obiecuję usunąć wszystkie twoje akta z bazy danych policji.  - zaproponowała Sarah. Wiedziała, że dziewczyna połknie haczyk, więc jeszcze nim Hay cokolwiek powiedziała na jej twarzy zagościł chytry uśmieszek.
- Khya! Nawet u glin masz wtyki? Dobra niech ci będzie tylko daj mi święty spokój i ani słowa Ai, kapiszi?
- Oczywiście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wędrowcze, oto masz możliwość pozostawienia po sobie śladu! Proszę o podpisanie się nickiem na howrse/imieniem postaci na Divided Kingdom. Obraźliwe i anonimowe komentarze będą usuwane!

Szablon wykonała Fragonia na rzecz bloga Wataha Karmazynowej Nocy. || Credits